Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Werkt je schermbeveiliging niet meer of valt de pc niet meer uit na de ingestelde tijd - of beide?

(enne: al geprobeerd een herstelpunt terug te zetten?)

Geplaatst:

Beide zoals in mijn bericht staat, beeld blijft gewoon staan.

Normaal krijg ik  eerst de schermbeveiliging, dan valt het scherm uit en dan de pc, nu niets van dat.

Ik heb geprobeerd met andere tijden in te stellen, maar helpt ook niet.

Geplaatst:

Je kan dus wel in je scherm om de instellingen te wijzigen, maar het helpt je niet. klopt?  <<< ?

Even terug mijn vraag herhalen:

6 uren geleden, Passer zei:

enne: al geprobeerd een herstelpunt terug te zetten?

Ook zit ik te denken aan mal- en of spyware... Indien een herstelpunt niet helpt, gaan we eerst op dat terrein eens controle gaan doen.

Geplaatst:

Ik kan 1 terug  gaan naar fabrieksinstelling, of 2 terug gaan naar een eerdere versie gaat niet omdat volgens het scherm dat ik krijg, de optie niet meer beschikbaar is omdat de upgrade van de pc langer dan 10 dagen geleden is, of 3 geavanceerde instelling

Geplaatst:

Ik heb het gevonden. Ik heb altijd een externe schijf in en als ik die eruit neem dan werkt het. Hoe ik dat weet? Regelmatig opende die schijf zo plots zonder dat ik iets deed en dacht mss als ik die uittrek. Nu wou ik toch wel eens weten hoe dat zomaar kan?

Geplaatst:

Mooi dat je erdoor al dichter bij een oplossing bent!

Wat bedoelde je hier met 'het':

8 uren geleden, roald 6 zei:

en als ik die eruit neem dan werkt het

'het' = je schermbeveiliging

of

'het' = je herstelpunt terugzetten?

Geplaatst:

Ik bedoel als ik die externe schijf verwijder dan werkt de schermbeveiliging weer. Waarom die externe schijf het probleem veroorzaakte is een raadsel voor mij. 

Geplaatst:

Voor u gelezen:

Hallo, Aan hen bij wie de schermbeveiliging niet werkt de volgende 'oplossingen':
1: Als u Classic Shell of andere software van derden gebruikt kan dit een oorzaak zijn voor het niet werken van de schermbeveiliging.
2: Als u persoonlijke afbeeldingen gebruikt voor de schermbeveiliging, opgeslagen in OneDrive, blijkt dit in vele gevallen ook niet goed te werken.
3: De grootste boosdoener voor het niet werken van de schermbeveiliging blijken USB 2.0 apparaten te zijn zoals een toetsenbord of muis. Deze apparaten verstoren blijkbaar de 'niet-in-gebruik' toestand van Windows. Het enige wat u kan doen is de muis en of toetsenbord even afkoppelen en kijken of de schermbeveiliging het wel doet, of wachten op een update van Microsoft. Indien we andere oplossingen vinden of ons bekend gemaakt worden, hoort u dat van ons.
Mvg
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.