Ga naar inhoud

"Iets" blokkeert updates van Windows/Defender/Virus/Malware tools

Aanbevolen berichten

Hallo,

Een virus is het niet werkt het nog niet na dat je alle updates heb binnen gehaald doe dan het volgende;

Ga naar De pc opnieuw instellen vanuit de Windows omgeving stel  de pc opnieuw in en kie voor Mijn bestanden behouden
Handleiding: (klik op de rode zin)

Hoe is het hierna.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De updates zijn geïnstalleerd en Defender is nu up & running.

MBAM weigert nog steeds te updaten, maar hier kan ik rondwerken door de rules/definitions manueel te downloaden en "offline" te installeren.

Ik heb op dit moment de tijd niet om Windows te resetten/herstellen naar factory defaults en alle software pakketten opnieuw te installeren.

Denk trouwens dat dit mogelijk ook Teamviewer zou verwijderen en dan ben ik mijn toegang kwijt en moet ik een bezoekje plannen :).

Het belangrijkste is dat ik nu weet dat er geen virus/malware actief is én dat de Windows updates (terug) werken, waarvoor enorm bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Verwijder Mbam eens met de verwijder tool:

1. MBAM Clean (Gratis versie van Malwarebytes Anti-Malware)

• Download mbam-clean naar het bureaublad.
  • Schakel uw anti-virussoftware tijdelijk uit aangezien deze kunnen conflicteren met het gebruik van MBAM-Clean.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Er word gevraagd om de computer opnieuw te starten, sta dit toe. (belangrijk!!!)

Download na de herstart MalwareBytes Anti-Malware en installeer die.

Werkt Mbam nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.