Ga naar inhoud

Bluetooth speaker Philips BT75


Aanbevolen berichten

Dag,
ik heb een tablet/pc (AXXO WT-1122) : http://mmtc-benelux.com/producten/wt-1122-2-1-tablet-11-6-inch/
Ben daar uiterst tevreden over , ik zit echter met een (klein) probleempje , mijn bluetooth speaker Philips SBT75 wordt wel gevonden in Windows 10 maar de speaker vind blijkbaar Windows niet.
normaal moet ik eerst de speaker aanleggen en dan begint een blauw lichtje te knipperen tot er verbinding is , het knipperen gaat dan over naar een constant brandend blauw lichtje en hoor ik een biep zodat ik weet dat de speaker verbonden is .
dit werkt perfect met mijn smartphone...
als ik de AXXO via de bluetooth instellingen van Windows 10 laat zoeken naar mijn speaker (Philips SBT75) dan wordt deze gevonden en wordt er verbinding gemaakt , echter blijft op de speaker het blauwe lichtje knipperen , en geen biep , terwijl in Windows 10 het zoeken ook verder gaat...
als ik via instellingen naar "geluid" ga dan staat de speaker erbij maar daar staat de status op verbinding verbroken....
iemand ènig idee hoe ik dit kan oplossen ? ik kan de speaker wèl verbinden via een audio kabeltje !.
Mvg,
Arnold.

Philips3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.