Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Reeds een behoorlijke tijd krijg ik in iTunes de melding "MobileDeviceHelper werkt niet meer".

De foutmelding komt sowieso als ik in het submenu 'Bewerken' -> 'Voorkeuren' -> 'Apparaten' aanklik, maar ook (pas na enige tijd, b.v. als hij apps gaat copiëren) na een opdracht 'Handmatig reservekopieën maken en terugzetten".

Bovenstaand topic is al eerder geplaatst maar was afgesloten. Alles wat daar getipt was, heb ik reeds geprobeerd, maar werkt niet!

Opmerking: misschien heeft bovenstaande technisch met iets anders te maken: als ik mijn iPhone aansluit, startte vroeger automatisch een programma die me vroeg of ik foto's wilde downloaden naar de computer. Dit automatisch starten gebeurt ook niet meer. Conform de tip van de Apple website kan ik nog wel foto's naar m'n pc copiëren door op 'Computer' te klikken en vervolgens via de rechtermuisknop op mijn iPhone (of iPad, maakt in dit geval niets uit) "Afbeeldingen en video's importeren" (zou trouwens fijn zijn als hij na aansluiten dit scherm ook weer automatisch kon opstarten), maar als ik dan zoals vroeger klik op "Instellingen voor importeren" reageert de computer niet meer op deze opdracht. Zoals gezegd, vermoed ik (maar ik weet dit niet zeker) dat ook die fout teruggaat op dezelfde oorzaak waarom ik in iTunes de foutmelding "MobileDeviceHelper werkt niet meer" krijg. Het zou super zijn als iemand mij kan helpen om dit hardnekkige probleem (deze hardnekkige problemen) op te lossen. DANK bij voorbaat!

Geplaatst:
2 uren geleden, GtenW zei:

Bovenstaand topic is al eerder geplaatst maar was afgesloten. Alles wat daar getipt was, heb ik reeds geprobeerd, maar werkt niet!

Om welk topic gaat het?

Het is abacadabra om te gokken vanaf een afstand :rofl:

 

2 uren geleden, GtenW zei:

als ik mijn iPhone aansluit, startte vroeger automatisch een programma die me vroeg of ik foto's wilde downloaden naar de computer.

Om welk programma gaat het ? iTunes?

Het is abacadabra om te gokken vanaf een afstand.

 

Welke tip van Apple website heeft u al gevolgd ??

Is dat deze link ?

 

Welk besturingssysteem is geïnstalleerd op de computer?, Windows 10 ? Alles up-to-date ?

Is iTunes up-to-date ? Welke versie van iTunes is geïnstalleerd op de computer?

 

Vanaf wanneer is het probleem ? 

Heeft u iets gewijzigd ?

Reeds geprobeerd om een systeemherstel terug te zetten naar één datum vóór het probleem?

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.