Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Di  13/12/2016   12.47

 

Geen probleem dat  er niemand is die hierbij verder kan helpen.

Skype is nu ook niet HET belangrijkste  op mijn laptop.   Maar ik zal Proximus nog eens raadplegen en erop aansturen de bBox 2 te vervangen.

 

 

Geplaatst:

Om te zien of IPv4 op uw PC aanwezig is:

Ga naar configuratiescherm en daar naar Netwerkcentrum.

Klik op Adapterinstellingen wijzigen (fig net1)

Selecteer uw draadloze verbinding,(links klik) (fig net2)

Klik rechts in uw selectie en kies daar voor Eigenschappen (fig net3)

Zie of IPv4 en IPv6 aangevinkt zijn

 

net1.jpg

net2.jpg

net3.jpg

net4.jpg

Geplaatst:

Jean paul,

Heb je graag dat ik een proximus medewerker vraag om naar dit forum te kijken? Via de website kan ik dat wel vragen.

Groeten,

Jonas

Geplaatst:

Beetje raar die proximus:

Je kan op hun website een formulier invullen maar daar vragen ze niet naar een email ardes. En als je op volgende klikt, zeggen ze dit:

Uw aanvraag is verzonden. Wij zullen u contacteren binnen de 10 werkdagen.

Over enkele ogenblikken ontvangt u een e-mail ter bevestiging.

Gelieve dit referentienummer te gebruiken bij elk toekomstig contact in verband met uw aanvraag: #161213-000477

Uw klantendienst zal u zo spoedig mogelijk contacteren

Geplaatst:

Woe 14/12/2016   12.52

Dag,

Ik heb heden als test nog eens Proximus gecontacteerd en die hebben mijn lijn uitgetest.  Alles ok !

Internet gaat vlot, kan mails versturenenz..... 

Heb aangehaald dat iemand anders hetzelfde had en mits vervanging van de bBOX2  het probleem was opgelost maar dit werd niet als juist verklaard.

Dus, zij zeggen dat het effectieve probleem bij Skype zit .

Bij Skype zegt men dan dat met updates veel wijzigingen zijn en dat er mensen zijn die geen SS2E   hebben het probleem ondervinden (??)

 

Dus conclusie, men verwijst naar mekaar .  raar dat mijn correspondenten allemaal bij Telenet zitten en daar geen probleem kennen.

Ik kan echter niet overgaan naar Telenet want ze kunnen mij  niet geven  wat ik nu allemeel heb aan dezelfde voorwaarden.

 

.

 

 

 

Geplaatst:
3 uren geleden, Jean Paul zei:

Heb aangehaald dat iemand anders hetzelfde had en mits vervanging van de bBOX2  het probleem was opgelost maar dit werd niet als juist verklaard.

Dus diegene die ik vermeld in de quote vergissen zich ???

 

3 uren geleden, Jean Paul zei:

raar dat mijn correspondenten allemaal bij Telenet zitten en daar geen probleem kennen.

Dit zegt toch veel.

 

Ik geef nog niet op, ik hoop iemand te vinden die meer kent van Proximus

 

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.