Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
10 uren geleden, droske zei:

Je had ons beloofd je berichten niet meer te herhalen.

Inderdaad niet rechtstreeks, maar...

Het was je door kape gevraagd via PB.

Omdat je na het antwoord van Karel bereid was de draad terug op te pikken ging ik er vanuit dat u zich aan de adviezen van kape zou houden.

Vandaar dat ik ook graag bereid was het verleden achter ons te laten en terug To the Point te gaan.

Blijkbaar bent u de adviezen van kape vergeten. Vandaar dat ik u er nog eens aan herinnerde.

Ik zie dan ook niet in waarom u zich tot een dergelijke ordinaire scheldpartij laat verleiden.

Geplaatst:

beste,

ik heb de adviezen van Kape uitgevoerd zoals voorgesteld.je begint ineens  terug over het plaatsen van die berichten.

IK HEB DAAR NIETS MEE GEDAAN .

Ik vroeg alleen verder advies aangezien ik plots  door de wijziging van CGN  terug contact had in Skype.

U heeft niet geantwoord op de vragen die ik stelde om verder advies in te winnen. 

Waarom zeg je en begin je  weer over die berichten. Ik weet van geen berichten terug maar waarschijnlijk begrijp je niet goed de antwoorden die ik heb gegeven.

Wat voor iets is dat nu ?

Ik heb helemaal geen scheldpartij geordend maar u maakt er terug een zootje van  !!!!!

Wat wilt u ? 

geef een s een duidelijk antwoord  om serieus verder te kunnen maar u maakt zelf de zaak weer belachelijk.

Geef eens een duidelijk advies over wat verder moet met die test enz..... en laat dat geroezemoes over die berichten achter u zoals Karel heeft voorgesteld en alles achterwege te laten.

PS ik heb liefs dat nbij een antwoord in  het kader "reactie op dit topic "" dat DAAR een antwoord in komt dan dat we terug in een vorig blad komen.

Daar zit de fout , in uw programma volgens mij .

Geplaatst:

@Jean Paul

Onze medewerkers en de andere forumgebruikers zijn allemaal "vrijwilligers" die u trachten te helpen. Indien dat niet helemaal loopt zoals u dit zou wensen, is dat jammer. Als er opmerkingen gemaakt worden over de manier waarop u herhalingen van berichten plaatst of persoonlijke berichten en mails in open forum zet, zijn dit terechte opmerkingen. Persoonlijk heb ik er u al op attent gemaakt om die herhalingen niet meer te plaatsen ... op gevaar af van het sluiten van dit topic. Uw scheldtirade in uw laatste twee berichten, is de druppel die de emmer doet overlopen. Onze medewerkers en de andere forumgebruikers die u trachtten te helpen hoeven dit echt niet te pikken. Dit topic gaat dan ook onherroepelijk dicht.

• kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.