Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Ik kan mijn MS Security Essentials niet meer 'bijwerken'..

Blijft gewoon hangen..

Tegelijk heb ik ook het probleem dat ik voor mijn Vista geen updates meer kan binnenhalen, maar dat schijnt normaal te zijn, MS is gestopt met updates voor Win Viste (las ik hier).

Maar waarom heb ik dit probleem ook met MS Security Essentials??

Heeft iemand daar ervaring mee?

 

Groeten,

Jan

Geplaatst:

Hallo,

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Geplaatst:
10 uren geleden, Varaderodecuba zei:

Beste abbs,

 

Ik hoop dat ik je kan vertrouwen..

In bijlage de bestanden..

 

Mocht het je kunnen geruststellen ... al onze medewerkers - en dus ook Abbs - zijn absoluut te vertrouwen. De logjes die opgevraagd worden zijn enkel bruikbaar voor analyse (en liefst) oplossing van je problemen. Daar staan we als forum borg voor !

Geplaatst:

Hallo,

 

Wij zijn geheel te vertrouwen anders hadden we nooit zoveel leden en had dit forum nooit zo'n lang bestaan.

De logjes die je plaats gaan alleen of je systeem en bijbehorende programma's, wij zien niks van je privacy we kijken alleen wat er niet thuis hoort op je pc (even simpel omschreven)

 

Ik zie een oude virusscanner nog op je pc staan AVG download de AVG Remover en voer die uit Klik.

 

Doe daarna;

 

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Open Kladblok. Klik op Start > Alle Programma's > Bureau-Accessoires > Kladblok.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2A69} URL =
Toolbar: HKU\S-1-5-21-4013421380-3075650083-4167629486-1000 -> Geen Naam - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} -  Geen bestand
Toolbar: HKU\S-1-5-21-4013421380-3075650083-4167629486-1000 -> Geen Naam - {E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39} -  Geen bestand
Handler: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} -  Geen bestand
Handler: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} -  Geen bestand
Handler: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} -  Geen bestand
S3 AVG Bonjour Service; C:\Windows\TEMP\avgcu_mDNSResponder.exe [X]
S3 CRFILTER; system32\DRIVERS\CRFILTER.sys [X]
S3 IpInIp; system32\DRIVERS\ipinip.sys [X]
S3 NwlnkFlt; system32\DRIVERS\nwlnkflt.sys [X]
S3 NwlnkFwd; system32\DRIVERS\nwlnkfwd.sys [X]
C:\Program Files\WinZip Driver Updater
C:\Program Files\AVG
C:\Windows\Tasks\ROC_JAN2013_TB_rmv.job
C:\Program Files\AVG Secure Search
Task: {0233623A-0D41-4406-B3A0-622041241B0F} - \ASO-AutoCheckUpdate7Days -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {7A097433-F91F-4B8C-999F-927BDEF863F0} - \ASO-OneClickCare -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {DD8B5D18-F4B4-456B-9802-38B7A74DC1E8} - System32\Tasks\ROC_JAN2013_TB_rmv => C:\Program Files\AVG Secure Search\PostInstall\ROC.exe
Task: C:\Windows\Tasks\ROC_JAN2013_TB_rmv.job => C:\Program Files\AVG Secure Search\PostInstall\ROC.exe
MSCONFIG\startupreg: AVG_UI => "C:\Program Files\AVG\AVG2013\avgui.exe" /TRAYONLY
FirewallRules: [{1239580F-63ED-4522-8434-34A6CB371F36}] => C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgmfapx.exe
FirewallRules: [{58EB181E-CF6F-408C-846D-56371AD425F7}] => C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgmfapx.exe
FirewallRules: [{FAD2520B-C02C-4A35-86B6-A5DDF287E86D}] => C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgnsx.exe
FirewallRules: [{5BF5A149-E63A-476B-8143-25576F24AC9C}] => C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgnsx.exe
FirewallRules: [{3A3CD561-5BAA-4084-8CCA-4B5257F40422}] => C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgdiagex.exe
FirewallRules: [{924FFDFC-9974-4D56-8A88-B858ADA2CB55}] => C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgdiagex.exe
FirewallRules: [{06215E0F-5735-4EFF-A247-21C26017020F}] => C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgemcx.exe
FirewallRules: [{9C761E7F-6BB8-4773-A7E1-509534A8E8DA}] => C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgemcx.exe
FirewallRules: [{89021DC9-67DD-4B85-8B1B-D1DBA491C450}] => C:\Program Files\AVG\AVG2013\avgmfapx.exe
FirewallRules: [{60A8A616-3E41-4457-B31D-22C9F023FF33}] => C:\Program Files\AVG\AVG2013\avgmfapx.exe
FirewallRules: [{5A8C5C30-1A03-4760-8D50-3DB35D622F78}] => C:\Program Files\AVG\AVG2013\avgemcx.exe
FirewallRules: [{6489E01A-8A7B-4643-9CAE-8C09FCA4B7B5}] => C:\Program Files\AVG\AVG2013\avgemcx.exe
FirewallRules: [{069737B1-B4F1-4D11-97D4-FEA459260DA3}] => C:\Program Files\AVG\AVG2013\avgnsx.exe
FirewallRules: [{953CA52B-55DE-4B37-8962-795C22B5D1A8}] => C:\Program Files\AVG\AVG2013\avgnsx.exe
FirewallRules: [{2A3DB65C-E3AF-4891-8B64-4F2F7723E6BA}] => C:\Program Files\AVG\AVG2013\avgdiagex.exe
FirewallRules: [{9F54D78B-62BC-4025-A54F-04CEA3FE54D8}] => C:\Program Files\AVG\AVG2013\avgdiagex.exe
FirewallRules: [{FEE91DE8-6E9B-4EAC-8F45-43714BCA72A3}] => C:\Program Files\WinZip Driver Updater\winzipdu.exe
EmptyTemp:
end


Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.

 

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

 

Start de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Geplaatst:

Hallo,

 

Download 51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.MalwareBytes' Anti-Malware (website).
(het bestand mbam-setup-x.xx.x.xxxx.exe wordt dan gedownload)
Na het downloaden, dubbelklik erop om het programma te installeren.
Verander geen instellingen tijdens de installatie.

De eerste keer na installatie krijg je een aantal mogelijkheden:
Let op: Haal het vinkje weg bij Start de gratis probeer versie van Malwarebytes Anti-Malware Premium.

Als je een antivirus-programma actief hebt, stop dat dan eerst. Het scannen met MBAM gaat dan een stuk sneller.

In het opstartscherm van Malwarebytes' Anti-Malware, klik op de knop "Scan Nu".
Als de melding verschijnt "Er zijn updates beschikbaar", klik dan op "Nu Bijwerken". Het scannen start daarna automatisch.
Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:

  • Klik op "Verwijder geselecteerde" en daarna op "Voltooien".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.


Klik in Malwarebytes op "Geschiedenis > Programmalogboeken".
Klik op het recentste "Scanlogboek".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
5557b93ba94ab-Malwarebytes_Exporteer_Sca
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

 

Probeer hierna de updates weer eens binnen te halen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.