Ga naar inhoud

mijn Epson printer doet het niet wanneer ik die op mijn laptop met Windows 7 aansluit

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jan,

Voor mij is het geen enkel probleem. Dan raad ik je wel aan om programma zoals bovenstaand bericht van mij te installeren.

Groetjes,

Jonas

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Jonas,

goed en slecht nieuws!

Toen ik vandaag mijn oude laptop opstartte deed die het niet meer! Hij vond geen harde schijf en dus kon ik mijn printopdracht niet uitvoeren.

Ik heb dan geprobeerd mijn printer op de Usb-poort van mijn andere laptop aan te sluiten en nu WERKT HET WEL!!!

Probleem dus opgelost en ik hoop dat ik nu later daar ook Pdf-bestanden mee kan uitprinten...

Bedankt voor al je goede raad.

Jan

Geplaatst:

Dag Jan,

Ik ben heel blij datje printer nu werkt met je nieuwe laptop!

Wel jammer van die oude computer! Wil je dat we hem proberen te herstellen?

Groetjes,

Jonas

Geplaatst:

Jonas als dat zou kunnen graag omdat er nog veel bestanden van mijn Corel Draw erop staan en die heb ik soms nog nodig om stickers te snijden met mijn snijplotter.

Als ik de laptop opstart geeft hij de boodschap " geen harde schijf gevonden".

Jan

Geplaatst:

Jonas

vandaag mijn oude laptop nog eens proberen op te starten en nu geeft die de boodschap "operation system not found"!

Ik heb gisteren proberen te rebooten met een oude Windows 98 cd die ik nog liggen had vanuit de CD-Rom maar ook dat lukte niet...

Jan

Geplaatst:

Jonas,

negatief!

in de bios nergens zoiets teruggevonden waar ik zoiets kan terugvinden.

onder hard disc in de BIOS gevonden not installed" dus denk ik dat de HD stuk is of is dat voorbarig?

Jan

Geplaatst:

Jan,

Hier een methode die zou moeten werken:

1. zet je pc volledig uit
  2. Zet hem weer aan en houd de ctrl toets ingedrukt tot er een menu verschijnt
  3. kies daar "Command Prompt Only" of zoiets 

Nu zou je het command prompt moeten hebben!

Veel succes!

Jonas

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.