Ga naar inhoud

gratis programma om gewiste bestanden terug te vinden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb verschillende van die programma's uitgeprobeerd en bij Mini Tool Power Data Recovery ging er (rijkelijk laat maar ja.....:winked:), een lichtje branden. Dat was enkele maanden een give away van de dag en die had ik toen eens vlug uitgeprobeerd maar wel terug verwijdert omdat je al vlug hoort dat Recuva één van de betere is, had die dan geinstalleerd maar vond die persoonlijk minder handig. Deze terug geinstalleerd en werkt wel handig vind ik persoonlijk, zeker voor foto's, heb er dan bij mijzelf enkele verwijdert en vond ze terug na scan, begrijp alleen niet wat ze met raw files bedoelen (zie rode uitroeptekens). Heb vraag doorgestuurd naar support, mijn engels is niet zo goed dus het zal nog moeten blijken of ze mij begrijpen, er is inderdaad wel één nadeel aan, de free versie is beperkt tot 1 GB, stom van me om die giveaway van die dag te verwijderen maar ja........Screen Shot 12-11-16 at 10.15 PM.PNGScreen Shot 12-11-16 at 10.15 PM.PNGScreen Shot 12-11-16 at 10.15 PM.PNGScreen Shot 12-11-16 at 10.15 PM.PNG

Geplaatst:
1 uur terug, justy zei:

begrijp alleen niet wat ze met raw files bedoelen (zie rode uitroeptekens).

Dat zijn beschadigde bestanden. Meestal omdat ze ten dele overschreven zijn. Die kun je dus niet meer terughalen.

Geplaatst:

Ah, dat weet ik dan ook weer, maar dit programma vind ik persoonlijk wel goed omdat voor mij althans het wat duidelijker is wat voor bestand of foto of document je dan juist voor ogen hebt omdat je het in miniatuurweergave kunt zien, nu ja, nogmaals, mijn persoonlijke mening zenne, wat ook wel positief is dat die helpdesk van henzelf ook een berichtje gestuurd heeft waar ze vragen of ik bedoelde of ik wilde vragen wat raw files betekende:), bedankt Droske voor de info, ik leer hier altijd wat van bij, ik vrees dat je nog van mij gaat horen bij problemen, ik heb zo'n tiental vrienden en vriendinnen en mijn kennis is nog niet echt groot genoeg om al die problemen op te lossen, maar met jullie als hulp lukt het dan wel, enne, ah, daar dient een spoiler voor

Spoiler

:)

Geplaatst:

Vraagje tussendoor: kan je voortaan toch eens punten en hoofletters gebruiken, leest nog eens zo makkelijker dan alles-in-één-lange-zin-gieten...

Geplaatst:

Ja, je hebt gelijk. Daar is me nogal op gewezen. Ik zal mijn best doen;) Als toemaatje het antwoord van dat support team, want ik heb wel degelijk twee verwijderde foto's kunnen terughalen ook al zaten ze bij raw files

Dear customer.docx

Geplaatst:
Op 12-12-2016 om 10:18, justy zei:

Als toemaatje het antwoord van dat support team, want ik heb wel degelijk twee verwijderde foto's kunnen terughalen ook al zaten ze bij raw files

Vraag dan maar eens aan het support team dat ze hun programma dermate aanpassen dat ze niet meer spreken van RAW-files maar van files die afkomstig zijn van een root-directory waarvan het bestandssysteem beschadigd is. dat zou voor de gebruiker een stuk duidelijker zijn.

RAW files zijn beschadigde bestanden. Het programma geeft dus foute informatie.

Geplaatst:

Oeps, wil dat zeker doen, maar vind je het erg dat je dit even in het engels vertaalt voordat ik dit doorstuur. Ik kan ook wel google translate of zo gebruiken of zelf een poging doen maar nogmaals, mijn engels is voor dit soort zaken wel wat beperkt als het over meer technische zaken gaat.

Geplaatst:

Alé, heb zelf een poging gedaan met google translate en doorgestuurd naar hulpforum Mini Tool Power Data  Recovery 7.0 in verband met Uw opmerking, laat je het antwoord weten.

Geplaatst:

Tja, ik heb van dat forum niks meer gehoord. Nu, ik blijf dit programma toch gebruiken. Vind het wel duidelijk, zeker voor foto's. Ik heb nog eens twee foto's verwijdert en daarna teruggevonden. Wel met rood uitroepteken maar ik vermoed dat hij dan juist aangeeft wat hij gevonden heeft. Wat niet te herstellen is komt er ook op maar dan zonder de afbeelding. Dus ja.......Ik moet hier wat voorzichtig zijn met punten en komma's maar laat jullie nog iets weten hoe het bij mijn vriendin zal verlopen zijn. Hier toch nog een geluk. Haar dochter zou nog een back up gemaakt hebben voor ik er Windows 10 opgezet heb. Staat wel bij haar op harde schijf. Is wel een image maar ik vermoed dat ik die kan benaderen via laptop vriendin en het recovery programma  op die manier naar foto's en documenten kan laten zoeken ?

Geplaatst:
Op 11-12-2016 om 16:33, justy zei:

windows startte zowat een jaar geleden niet meer op, ikzelf had toen ook de kennis nog niet wat je dan eventueel nog kan doen, we zijn er dan samen met naar een degelijke computer herstel winkel geweest, ze konden haar daar enkel voorthelpen met een nieuwe fabrieks herstel installatie, hebben waarschijnlijk daar zelf ook geen back up meer kunnen maken van de bestanden met foto's enz.

22 minuten geleden, justy zei:

Haar dochter zou nog een back up gemaakt hebben voor ik er Windows 10 opgezet heb.

Nu kan ik niet meer volgen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.