Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

hallo mijn computer geeft  aan dat ik internet heb maar ik kan niet op mn internet ik gebruik een internetkabel ik denk dat er iets is uitgeschakeld op mijn computer maar kan het niet  vinden kan iemand me helpen?
 

aangepast door jesse123
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Welkom op ons forum. :welkom:

 

Sluit je pc af.

Zet de modem van je provider eens een twintigtal seconden zonder stroom.

Geef daarna de modem de tijd om zich helemaal opnieuw in te stellen. Dat zie je aan de ledjes.

Start je computer opnieuw op.

 

Onder welke Windows werk je?

Geplaatst:

Beste,

 

Mijn broertje zit op dezelfde router als ik, maar die heeft wel gewoon Internet met zijn kabel en ik heb gekeken dat alleen zijn kabel verbinding pakt op de router (zeg maar de LAN).

Geplaatst:
55 minuten geleden, jesse123 zei:

ik heb gekeken dat alleen zijn kabel verbinding pakt op de router

Wat bedoel je daar precies mee? Je bedoelt toch niet dat enkel de pc van je broertje met een kabel met de router verbonden is? In dat geval lijkt het me logisch dat alleen hij verbinding heeft. Zonder dat de kabel met de router verbonden is kun je geen Ethernet (LAN) verbinding hebben.

Geplaatst:

Klik eens met de rechter muisknop op het netwerk-icoontje in de systeembalk (aan de klok) en kies Problemen oplossen.

Volg de instructies.

Geplaatst:
2 minuten geleden, jesse123 zei:

er staad dat mijn internet defect is

 

De precieze beschrijving van het probleem zoals die dan wordt weergegeven is belangrijk om weten.

Voer die probleemoplosser dan nog maar eens uit.

Maak van het venster waarin het probleem beschreven wordt met het knipprogramma een afbeelding, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

 

 


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.