Ga naar inhoud

Draadloos internet probleem

-pierre-

Aanbevolen berichten

Hallo,

gisteren heb ik mijn oude (Targa) pc geformat omdat hij heel erg traag ging.

Nu staat er een propere versie van xp op, en hij gaat sneller, maar ik krijg de verbinding niet in orde.

Met mijn nieuwe laptop kan ik wel zonder problemen draadloos surfen.

Aangezien de draadloze netwerkkaart nergens te bespeuren was bij systeembeheer, heb ik de driver vanop een backup cd die ik erbij gekregen heb geïnstalleerd. De netwerkkaart is trouwens een 802.11g Mini PCI Wireless network adapter. Als ik nu ipconfig /all probeer staat er nog steeds 'medium ontkoppeld'... Ik ben al op zoek gegaan naar andere drivers, maar aangezien ik heel weinig weet over de netwerkkaart (leve de liddl oink.gif) vind ik weinig andere.

Weet iemand wat ik nog kan proberen of doen?

Ik ben echt radeloos (en als student informatica is dat nogal frustrerend tongue.gif)

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je via "deze computer" --> "eigenschappen" naar hardware gaat kan je dan je wifi kaart niet inschakelen? of heb je op je pc ergens een knopje met een antennetje op die je moet aanzetten?

Ja ik heb zo'n knopje en dat staan aan. Als ik ga kijken bij Computerbeheer staat de kaart erbij en ze staat 'ingeschakeld', nochtans dat er toch een rood kruisje bij de draadloze netwerkverbinding staat bij Netwerkverbindingen... Dat vind ik net zo vreemd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.