Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zit al eventjes met een vervelend probleem en weet het maar niet op te lossen.

Als ik mijn pc in slaapstand zet of als mijn pc automatisch in slaapstand gaat en hem dan weer wil aanzetten door mijn muis te bewegen, op enter te duwen, op startknop te duwen... dan kom ik soms in 2 situaties terecht. In het normale geval kan ik gewoon weer op mijn pc zoals het hoort. Maar soms (ik vermoed na een langere tijd in slaapstand) krijg ik hem niet aan door op mijn startknop te duwen of wat dan ook, wel flikkert mijn startknop nog wat wil zeggen dat hij nog in slaapstand is. Ik ben dan verplicht om mijn startknop hele tijd in te drukken en zo mijn pc weer te heropstarten wat natuurlijk niet zo gezond is. Iemand weet wat het probleem is?

alvast erg bedankt!

Geplaatst:

Welkom op PCH forum. :welkom:

Je zet best die slaapstand uit. Het levert al eens problemen op met Windows 10 update.

Nadat je de slapstand hebt uitgezet herstart je de pc.

Doe dan eens 'Zoeken naar updates'.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.