Ga naar inhoud

Sychronisatie Gmail werkt niet

romijo

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, romijo zei:

maar helaas ook daar geen binnenkomst van email niet in IE en niet in mozolla Firefox

dus een ding uit gesloten ligt niet aan de pc

12 uren geleden, romijo zei:

op Galaxy S6 werkt de Gmail ook niet

11 uren geleden, abbs zei:

Hallo,

Zou jij je Gmail eens kunnen testen op een ander netwerk (bij kennissen, familie)

En anders eens een nieuw Gmail account erbij aanmaken.

Je logt telkens in via een browser op je webmail van Gmail? Het heeft echt geen zin om al je browsers te testen en te herinstalleren. Het probleem zit ergens in de instellingen op je gmail account.

Verder ook logisch dat als je een ander gmail account opent daar niet de e-mails gaan binnen komen van een ander e-mailaccount ( het probleemaccount in dit geval).

Stuur eens een e-mail naar jezelf (gmail account), dat kan gerust via je smartphone. Ontvang je die? Kijk ook in de map spam en andere. Doe dat ook eens in de webmail van Gmail.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Clarkie,

ik heb nu en ook al eerder getest die komen wel binnen maar op sociaal gebied bv Facebook meldingen (emails) komen niet binnen

niet op IE, niet op Chrome en niet op Firefox

ik heb een aantal hobby's die ik volg om inspiratie op te doen en die kun je alleen via fb vinden als je, je daar bij aansluit

dat heb ik dus FB account en juist deze mails ontvang ik niet

en het zou niet zo moeilijk zijn als ik daar met een ander account aan zou melden maar ook dat heeft geen zin want al die andere hobbysites is door gelinkt via FB

en juist deze mails mis ik

nu ga ik kijken via een omweg maar is zo'n gedoe met zoveel klikken die je uit moet voeren

gr.

ja ik log in via het web

aangepast door romijo
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, romijo zei:

Goedemorgen Clarkie,

op sociaal gebied bv Facebook meldingen (emails) komen niet binnen

niet op IE, niet op Chrome en niet op Firefox

dat heb ik dus FB account en juist deze mails ontvang ik niet

Je probleem heeft niks te maken met je browsers maar wel ergens met een instelling op Facebook of Gmail.

Gebruik zelf geen Facebook maar ofwel op Facebook of op Gmail staat ergens een instelling fout. Vermoed eerder op Faebook waardoor die mails niet verstuurd worden.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

We gaan nog eens Firefox aanpakken.

• Open uw profielmap: (door eerst Firefox te openen)
    Klik op de menuknop 2014-01-10-13-08-08-f52b8c.png , klik op Help 2014-01-10-13-10-08-eaa722.png en selecteer Probleemoplossingsinformatie. Het tabblad Probleemoplossingsinformatie wordt geopend.
  • Klik onder de sectie Toepassingsbasics op Map tonen. Er wordt een venster met daarin uw profielbestanden geopend.
    Noot: als u Firefox niet kunt openen of gebruiken, volg dan de instructies in Uw profiel vinden zonder Firefox te openen.
  • Klik op de menuknop 2014-01-10-13-08-08-f52b8c.png en klik daarna op Afsluiten 2014-03-07-11-44-35-716f6b.png .
  • Klik op het bestand met de naam cert8.db.
  • Druk op Delete.
  • Herstart Firefox.

Werkt Firefox nu wel?

aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

abbs en Clarkie dank je wel ik ga hier zo spoedig mogelijk mee aan de slag (nu even druk met vanalles en nog wat)

kom hier later op terug ik ga het dan eerst eens even op mijn gemakkie bekijken en uitvoeren

mocht ik jullie niet meer spreken dan een gezellige jaarwisseling en een keigoed 2017

zo gauw ik alles heb uitgevoerd laat ik het weten

bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor jullie allemaal de beste wensen !

heb alles doorgenomen

Facebook stonden instellingen allemaal goed

email was al gekoppeld aan FB

instellingen allemaal doorlopen

Firefox geopend, menu help probleemoplossing etc. alles gevolgd

maar ik kom dan in bestandsmap op pc en zie cert8 wel staan

maar als ik het wil verwijderen zegt hij dat dit schade aan heel het systeem kan brengen dus niet verwijderd

Knipsel.JPG

aangepast door romijo
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, romijo zei:

voor jullie allemaal de beste wensen !

heb alles doorgenomen

Facebook stonden instellingen allemaal goed

email was al gekoppeld aan FB

instellingen allemaal doorlopen

Firefox geopend, menu help probleemoplossing etc. alles gevolgd

maar ik kom dan in bestandsmap op pc en zie cert8 wel staan

maar als ik het wil verwijderen zegt hij dat dit schade aan heel het systeem kan brengen dus niet verwijderd

Knipsel.JPG

Ik weet inmiddels wel dat het aan google ligt browser Firefox  werkt zo wel normaal maar wanneer ik als startpagina google in Firefox instel

gaat 't fout dan zegt hij verbinding niet veilig en krijg ik geen Firefox meer om te openen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.