Ga naar inhoud

In Game Graphics

MicMeister

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik heb een probleempje met mijn graphics van mijn laatst geinstalleerde games (MoH: Airbourne,SC:Double Agent, COD4,...), de reeds vroeger geinstalleerde (enkele met zelfs hogere systeemvereisten) draaien nog prima. De installatie loopt feilloos, starten doet ie ook goed en zelfs het introfilmpje is prachtig maar 1x de game begint, krijg ik een zeer slecht beeld. [ATTACH]1570[/ATTACH] Enig idee? Ik dacht eerst aan mijn videokaart maar die is vorig jaar pas vervangen... Ik ben echter een nOOb als het op computers aankomt, dus niet al te technisch svp.:s

post-5953-1417703795,7373_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou zeggen begin eens met het herinstalleren van de nieuwste drivers voor je videokaart (van de site af te halen van het type (ati/nvdia)

als dit niet helpt.. (wat ik denk maar probeer bovenstaande toch eerst maar)

neem de temperaturen van de videokaart eens op (dit kan met allerlei programma's zoals bijvoorbeeld speedfan of everest) en laat dat hier eens weten.

kijk ook of de koeler goed aanslaat en of deze nog goed vastzit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Darkness;63501']Aan je plaatje te zien lijken dit articfacts dus wederom een kapotte 3d kaart.

idd ziet er niet best uit' date=' ik zou 3dmark eens draaien en is het beeld daar ook slecht dan kan de vga kaart de prullenbak in of er moet nog garantie op zitten

maar dat denk ik niet.

Futuremark - Download - PCMark05

3dmark is een test prog en de gratis (home) versie volstaat om de vga eens goed te testen

mvg carp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.