Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een vervelend iets voor met de iPone, wanneer de berichten worden geopend en er een bericht wordt verstuurd,krijg ik de melding er is een internationaal SMS aangerekend buiten de bundel, heb de iPhone al volledig opnieuw opgestart maar dit euvel blijft bestaan, wanneer ik de microkaart uithaal dan kan er wel een bericht gezonden worden zonder aanrekening, maar denk niet dat dit de bedoeling is, weet er iemand raad

m.v.g.

pieter-jan

aangepast door pieter jan
Link naar reactie
Delen op andere sites

dag IEscape, deze heb ik tweedehands gekregen van mijn dochter, haar gegevens zaten er nog in, dus hebben we de fabrieksinstellingen, terug gezet, dus begonnen als nieuw, maar blijkbaar loopt er toch iets fout, ik zal me eens wenden tot de provider en zien wat ze te vertellen hebben, bedankt voor deze tip.

m.v.g.

pieter-jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, pieter jan zei:

deze heb ik tweedehands gekregen van mijn dochter, haar gegevens zaten er nog in,

Ja dat informatie heb ik nodig. Er zijn stappen die uitgevoerd moet worden vóórdat een Apple iDevice wordt weggegeven / verkocht.

Zie deze link en volg de instructie(s) van Apple.

Indien u nog géén eigen Apple ID heeft, maakt er één aan.

Gebruik een e-mailadres die dat niet veel gebruikt wordt voor ditjes en datjes.

Vervolgens kunt u dat iPhone registreren met uw eigen Apple ID.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag IEscape, dat heb ik al gedaan zoals voorgesteld, alles wissen en opnieuw opstarten, maar het probleem blijft, er worden als ik een bericht verzend (internationale sms aangerekend,buiten de bundel,) al eens gebeld naar Proximus , maar geen oplossing het ligt aan het toestel beweren ze, maar als ik de microchip uithaal kan ik wel berichten zenden zonder problemen, maar zo is het toch niet de bedoeling.

m.v.g.

pieter-jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, pieter jan zei:

deze heb ik tweedehands gekregen van mijn dochter, haar gegevens zaten er nog in

Wat ik bedoelde in mijn vorig bericht is dat uw dochter die stappen zou moeten uitvoeren, voordat ze haar iPhone aan u gaf.

Hoogstwaarschijnlijk is dat niet goed uitgevoerd zodat haar gegevens nog aanwezig is op de nu uw iPhone.

Vraag aan uw dochter om die stappen uitgelegd bij de link van Apple nogmaals uit te voeren.

De vorige eigenaar moet die stappen uitvoeren, en niet de nieuwe eigenaar.

Dat u haar gegevens op de iPhone gaat wissen en de iPhone o[nieuw instelt, dat is niet voldoende. 

Dat iPhone is nog steeds geregistreerd op naam van uw dochter.

Wanneer dat ‘clean’ maken van de iPhone niet goed uitgevoerd wordt, kunt u ook géén apps (gratis of betaald) downladen en ook géén updates uitvoeren.

Als daarna is de iPhone weer zogenaamd ‘clean’ dan gaat u  -in dit geval de nieuwe eigenaar- vervolgens pas uw gegevens gebruiken.

Ik hoop dat het nu duidelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.