Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Welke foutmelding krijg je?

Je bent toch ingelogd met een Microsoft account hé? Lokale accounts hebben namelijk geen toegang tot apps in de store.

Geplaatst: (aangepast)

Bedankt voor uw reactie : de foutmelding is : 0x800706D9.

Je brengt me op een idee.  Normaal log ik in met @live.be máár het zou ook @skynet.be kunnen zijn.

Alvast bedankt.  Ik laat iets weten

heb de foutcode gegoogeld en de instructies opgevolgd.  Ben naar de helpdesk van Microsoft geweest enz.  Alles zonder resultaat.  Er staan bij mij 29 items op de wachtlijst in "store" met iedere keer de vermelding "fout bij downloaden, zie details".  Bij de details komt dan de foutcode en het verzoek om het later nogmaals te proberen

 

Mijn hoop was ijdel : ik log inderdaad in met xxxx@live.be. 

aangepast door droske
Ik heb je E-mail adres om veiligheidsredenen bewerkt.
Geplaatst:

In de probleemoplosser moet je kiezen voor oplossen van problemen met Windows update. Heb je dat gedaan?

 

De error code die je gegeven hebt refereert namelijk naar problemen met Windows update.

Tot morgen of zo.

 

Slaapwel

Geplaatst:

Ik heb dit nogmaals geprobeerd en specifiek voor Windows up-dates, maar er blijven nog steeds 28 items in de wachtrij met de vermelding "fout, zie details".

Eigenaardig genoeg waren er gisteren 29 items in de wachtrij ???

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.