Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

CrystalDiskInfo  ziet er netjes uit, ja test de hitte even uit.

>>> en mijn man heeft hem 3 weken geleden nog helemaal gestofzuigd. <<<

Is het probleem toevallig niet hierna begonnen?

• Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Neen hij heeft hem gestofzuigd omdat we dachten dat door het stof hij altijd in slaapstand viel. Nu heeft hij vanmorgen al een tijdje opgestaan, zonder dat ik er mee werkte en "nog" niet uitgevallen. Ik ga dus nog even testen of het toch komt als hij een tijdje aanstaat. Je hoort het wel, heel veel dank voor alle hulp, ik weet nu dat mijnlaptop toch vrij goed in orde is en daar ben ik jullie heel dankbaar voor.

Grtjes

Agnes

Geplaatst:

Hallo

Nu heb ik toch ondervonden ( met een paar dagen verlof te hebben  ) dat wanneer de laptop een tijdje aanstaat hij sneller in slaapstand valt. Dus zal toch wel wat met de temperatuur of luchtcirculatie te maken hebben. Jullie mogen deze topic dan ook als "opgelost" markeren.

Nogmaals hartelijk dank voor alle hulp.

Grtjes

Agnes

• abbs sloot dit topic
Geplaatst:

Sorry dat ik nog even langskom.

Bij over temperatuur gaat een pc NOOIT in slaapstand maar schakelt zichzelf VOLLEDIG UIT. Anderzijds kun je in een dergelijke situatie een pc niet AAN houden door met de muis te blijven bewegen.

Ik heb er van in het begin aan getwijfeld of het wel om slaapstand zou gaan.

Op 29-12-2016 om 22:55, droske zei:

Gaat de pc effectief in slaapstand en hoef je dus niet te herstarten?

Op 30-12-2016 om 08:26, Agnes zei:

Nee, laptop valt niet uit, valt enkel in slaapstand, maar heel vervelend als ik er mee aan het werken ben.

Omdat alle energie instelling zijn nagekeken (Slaapstand naar NOOIT)  blijft het vreemd dat die pc nog steeds in slaapstand valt. Ik begrijp er dan ook niets meer van.

Los daarvan is het sowieso verstandig om iets te doen aan de toch wel te hoge temperaturen van de CPU en het moederbord. Je zei dat je man de pc ontstoft heeft. Als dat enkel uitwendig (ventilatieopeningen) is gebeurt dan volstaat dat zeker niet. HIER een duidelijke handleiding.

Vaak is na langdurig onderhevig te zijn geweest aan te hoge temperaturen ook de coolerpasta verhard en moet die vervangen worden. HIER lees je er meer over.

Ik zal het topic terug even openen voor het geval je hier nog graag op zou willen reageren.

• Gast opende dit topic
Geplaatst:

Ok, dank, ik geef het door aan mijn man.  Hij durfde de laptop niet openschroeven, maar met jullie uitleg kan dat niet mislopen. Maar momenteel heeft hij het druk, we houden jullie wel op de hoogte.

Dank

Agnes

Geplaatst:

Sorry, dat ik niet meer reageerde, maar echt nog niet de mogelijkheid gehad om de laptop open te maken. Mijn man heeft bij het sneeuwruimen z'n schouder gekwetst en kan momenteel niks doen. Ik heb nu de schermbeveiliging op 1 minuut staan, als ik dus even niks doe met de laptop dan springt die beveiliging aan en zo valt de laptop niet meer uit. Voorlopig ga ik het zo blijven doen, dank voor alle hulp, deze topic mag afgesloten worden.

Grtjes

Agnes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.