Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

lukt ook niet!

ook geen backup; Niet wijs zoals u eerder schreef.

en nu verder??

andere mogelijkheden? of geraken die uitgeput?

zou het kunnen dat de licentie van windows niet herkend wordt?

alvast dank bij voorbaat.

proussel

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Beste

deed ik, helaas zonder resultaat

de oplossingsmogelijkheden geraken stilaan uitgeput zekers?

helaas geen backup hier; niet wijs zoals u schreef

zou het kunnen dat ik, de account, bij windows niet herkend wordt??

of?

andere mogelijkheden?

dank

proussel

Geplaatst:
13 uren geleden, roup100 zei:

mijn eigenlijke account kan (= wil) ik niet verwijderen omdat al mijn  progr daaronder werken

u begrijpt dat ik zomaar windows daar niet kan afgooien en vervangen 

Je gaat mijns inziens toch geen andere keus hebben dan je Windows te vernieuwen met behoud van je data.

Geplaatst:

Ik moet nu helaas wat gaan shoppen. Omstreeks 14:00 kom ik met een zo duidelijk mogelijk antwoord.

Geplaatst:

Wat gebeurt er als je 'Deze pc opnieuw instellen' gebruikt?

Als je 'Deze pc opnieuw instellen' gebruikt worden alle programma's die je geïnstalleerd hebt verwijderd. Je kunt ervoor kiezen om je persoonlijke bestanden te behouden (maak toch altijd voor de zekerheid eerst even een back-up), maar Windows zelf wordt gewoon wel helemaal opnieuw geïnstalleerd. Je zult daarna dus al je programma's opnieuw moeten installeren - iets wat flink wat tijd in beslag kan nemen.

Wanneer 'Deze pc opnieuw instellen' gestart is, kun je kiezen uit de volgende opties: Mijn bestanden behouden, Alles verwijderen en in sommige gevallen Fabrieksinstellingen terugzetten. Afhankelijk van de keuzes die je maakt, neemt het hele proces enkele minuten tot enkele uren in beslag.

Als je Mijn bestanden behouden kiest, wordt Windows 10 opnieuw geïnstalleerd terwijl je persoonlijke bestanden en alle software die met de computer is meegeleverd behouden worden. Je instellingen en je eigen geïnstalleerde programma's en drivers worden verwijderd.

Bron: https://computertotaal.nl/artikelen/pc/wat-is-de-optie-deze-pc-opnieuw-instellen-67096/

Microsoft adviseert echter dat het verstandig is om voor alle zekerheid vooraf een back-up van je persoonlijke gegevens te maken. Die heb je helaas niet maar misschien lukt het je nog om die te maken vanuit de veilige modus. Probeer dat eerst eens. Je zult wel over een externe harde schijf of een voldoende grote USB stick beschikken denk ik.

Vanuit de veilige modus de actie 'Deze pc opnieuw instellen' uitvoeren heb ik zelf nog nooit geprobeerd. Ik weet dus niet of dat dan werkt maar het is het proberen zeker waard. HIER lees je hoe je dat doet.

Het kan sowieso door te booten vanaf een Windows 10 installatie of herstel DVD of USB-stick en dan te kiezen voor herstellen (en niet opnieuw installeren !!!). Je komt dan in de herstelmodus terecht. Hoe het dan verder moet kun je HIER lezen.

Geplaatst:

Die zul je opnieuw moeten installeren. Maar je hebt een code gekocht, dus kun je die aan de hand van die code opnieuw downloaden en installeren.

Geplaatst:

OKE.

mijn gegevens heb ik probleemloos van C naar een externe schijf kunnen overzetten.

de nieuwe install Win proberen we in t nieuwe jaar.

gelukkig nog een laptopken

best snel daarvan een backupken maken vh systeem

Alvast merci voor de ondersteuning. En misschien begin 2017 roep ik wel nog eens... hihi

geniet van de jaarwisseling

proussel

Geplaatst:
8 minuten geleden, roup100 zei:

de nieuwe install Win proberen we in t nieuwe jaar.

Dat is verstandig.:top:

9 minuten geleden, roup100 zei:

En misschien begin 2017 roep ik wel nog eens... hihi

Zeker doen, we staan voor u klaar.

9 minuten geleden, roup100 zei:

geniet van de jaarwisseling

proussel

Dat gaan we doen, u dus ook.:adore:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.