Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast Jan Baard
Geplaatst:

Hallo,

Op mijn nieuwe PC heb ik Win XP Home opnieuw geïnstalleerd maar als ik de muisaanwijzer op één van de pictogrammen in de systeembalk zet dan komt van de bijhorende tekst alléén de bovenzijde te voorschijn, en is dus onleesbaar. Mobo = Asus M2N4-SLI / Graphics = Asus EN7300GS. Hoe kan ik dit verhelpen ?

Geplaatst:

welkom op het forum,

probeer eens het volgende

klik rechts op je systeembalk en kies eigenschappen

dan het vinkje bij taakbalk vergrendelen uitzetten

Gast Jan Baard
Geplaatst:

Bedankt voor de snelle reactie, helaas : probleem niet opgelost.

Prettig weekend,

Jan.

Geplaatst:

nu weet ik het antwoord ook niet direct, maar ik heb een mail verstuurd naar microsoft, met de vraag hoe dit op te lossen valt, dus hou deze post de komende 3 dagen zeker en vast in de gaten :)

Gast Jan Baard
Geplaatst:

Probleem opgelost, al weet ik niet hoe ! Nadat ik wat heb zitten foefelen met de instellingen voor de grafische kaart en de monitor heb ik voor één keer de pc volledig afgezet i.p.v. in slaapstand zoals gewoonlijk. Na het terug opstarten was het probleem van de baan. Aan dit antwoord zullen niet veel vrienden iets aan hebben, volgende keer misschien beter.:D

Geplaatst:

Eerst en vooral welgekomen Jan ;).

Problemen kunnen zich dikwijls oplossen door gewoon even de pc te herstarten. Slaapstand onthoud de huidige instellingen waardoor niks verandert wanneer u uw pc terug aanstopt.

Een herstart zorgt er dan ook dikwijls voor dat bepaalde items gereset worden waardoor ze weer vloeiend gaan werken.

Gast Jan Baard
Geplaatst:

Hallo,

aan allen die de moeite gedaan hebben om even te kijken en/of te reageren :

hartelijk bedankt, en tot de volgende keer.

Jan Baard

Geplaatst:

zoals in mijn onderschrift staat zijn het de bedankjes waar wij moderators en administators het voor doen :D

het was graag gedaan ;)

groeten

yannick

-topic word gesloten-

• 5 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.