Ga naar inhoud

Gast Jan Baard

Aanbevolen berichten

Gast Jan Baard

Hallo,

Op mijn nieuwe PC heb ik Win XP Home opnieuw geïnstalleerd maar als ik de muisaanwijzer op één van de pictogrammen in de systeembalk zet dan komt van de bijhorende tekst alléén de bovenzijde te voorschijn, en is dus onleesbaar. Mobo = Asus M2N4-SLI / Graphics = Asus EN7300GS. Hoe kan ik dit verhelpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jan Baard

Probleem opgelost, al weet ik niet hoe ! Nadat ik wat heb zitten foefelen met de instellingen voor de grafische kaart en de monitor heb ik voor één keer de pc volledig afgezet i.p.v. in slaapstand zoals gewoonlijk. Na het terug opstarten was het probleem van de baan. Aan dit antwoord zullen niet veel vrienden iets aan hebben, volgende keer misschien beter.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral welgekomen Jan ;).

Problemen kunnen zich dikwijls oplossen door gewoon even de pc te herstarten. Slaapstand onthoud de huidige instellingen waardoor niks verandert wanneer u uw pc terug aanstopt.

Een herstart zorgt er dan ook dikwijls voor dat bepaalde items gereset worden waardoor ze weer vloeiend gaan werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jan Baard

Hallo,

aan allen die de moeite gedaan hebben om even te kijken en/of te reageren :

hartelijk bedankt, en tot de volgende keer.

Jan Baard

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.