Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
23 uren geleden, jeff48 zei:

Momenteel krijg ik er zelfs geen muziek niet meer uit. De display van de iPod blijft leeg (zwart). Is dit toeval? Is hij stuk?

Is de iPod wel goed opgeladen?

Heeft u ooit de iPod aan deze computer aangesloten of is het de eerste keer ?

Probeer het volgende:

Ga naar Computerbeheer  >>  Services.

Bij Services  >>  kijk de Status en Opstarttype van Apple Mobile Device Service.

ScreenShot573.jpg

Wanneer het Opstarttype niet op Automatisch staat, ga wijzigen middels : klik met de rechtermuisknop op Apple Mobile Device Service.

Ga naar Eigenschappen.

Opstarttype:  Automatisch.

Status van service: Starten.

Klik vervolgens op Toepassen en OK.

Sluit vervolgens Computerbeheer.

Herstart de computer.

Start iTunes op en sluit de iPod aan de computer.

Geplaatst:

Ik kan de iPod niet meer opladen omdat het apparaat niet word herkend.

Vrijdag jongstleden was hij opgeladen en heb ik er nog muziek op beluisterd. Het zou kunnen dat ik de iPod aan heb laten staan gedurende de nacht en een deel van de zaterdag.

Maar dan nog, als ik hem connecteer (zoals gewoonlijk) met de USB kabel begint de iPod automatisch op te laden. toen ik de iPod zaterdagnamiddag connecteerde reageerde het niet en kreeg ik de melding dat het apparaat niet word herkent.

Het is zeker niet de eerste keer. Maar hij werkte niet fatsoenlijk omdat ik iTunes niet kon downloaden en er dus geen muziek op kon zetten.

Daarom heeft Kweezie me geholpen bij het installeren van iTunes zodat ik uiteindelijk die iPod zou kunnen gebruiken waarvoor hij dient.

• Status: gestart.
  • Opstarttype: staat (wel) op Automatisch.

Dat lijkt dus in orde.

Er staat ook nog een optie: "De service opnieuw opstarten". Die heb ik zonder jouw aanbeveling niet uitgevoerd.

de eigenschappen van "Apple Mobile Device Service" heb ik bijgevoegd ter illustratie (afbeeldingen 1,2,3,4).

mvg - Jef

1Eigenschappen mobile device algemeenel.PNG

2eigenschappen mobile device Aanmelden.PNG

3eigenschappen mobile device systeemherstel.PNG

4eigenschappen mobile device afhankelijkheden.PNG

Geplaatst:
26 minuten geleden, jeff48 zei:

Ik kan de iPod niet meer opladen omdat het apparaat niet word herkend.

Doe eerst het volgende: u kunt de iPod opladen via de netstroom, dus via het stopcontact en niet via de computer. Lukt het ?

Ik heb het topic gevolgd, en iTunes is nu goed geïnstalleerd. Punt.

Dat de iPod wellicht niet goed werkt en / of de computer de iPod niet herkent, dat staat los van het programma  iTunes.

Probeer vervolgens de iPod aan te sluiten aan de computer via een andere USB-poort, is dat mogelijk?

Bij de 1e schermafbeelding klik op Toepassen en vervolgens op OK.

588e19ae3810d_1Eigenschappenmobiledevicealgemeenel.PNG.435d602e0dd4c2fa3290b1e96ade972e.png

De rest van de Eigenschappen zijn goed.

Geplaatst:
1 uur terug, iEscape zei:

Doe eerst het volgende: u kunt de iPod opladen via de netstroom, dus via het stopcontact en niet via de computer. Lukt het ?

Lukt niet.

1 uur terug, iEscape zei:

Probeer vervolgens de iPod aan te sluiten aan de computer via een andere USB-poort, is dat mogelijk?

Heb ik geprobeerd zonder resultaat.

De tab toepassen is enkel nog latent aanwezig.

apple mobile device tab Algemeen.PNG

Geplaatst:

Als u met net stroom het stopcontact bedoeld, waar ik mijn water elektrische kan in verwarmen of een staan lamp licht kan doen geven, dan kan ik de iPod niet opladen via de net stroom.

De drie attributen die in het pakket zaten waren: De iPod, de oortjes, en een lightning-naar-USB-kabel. Deze kabel gaat van mijn iPod naar de USB-poort dat alles activeert en ook oplaad. Er is geen stekker voorzien om in een stopcontact te steken.

Geplaatst:

OK, sorry, dat is nu duidelijk, u heeft géén usb lichtnetadapter zoals onderstaande.

588e43e79d053-lichtnetadapter.jpg

588e44036b4da-avanca_usb_adapter.jpg

Kijk even nogmaals bij Apparatbeheer.

Klik bij het puntpijltje bij Draagbare apparaten.

Wordt de iPod vermeld?

588e4497c5af3-ScreenShot577.jpeg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.