Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik zelf foto's maak worden ze bewerkt met Windows Live Photo Galerie maar als ze bewerkt zijn open ik ze meestal nog een keer met Microsoft Office 2010 om ze vervolgens op te slaan in mijn bibliotheek afbeeldingen. Het is een kwestie van gewoonte. Windows Live Photo Galerie staat niet op mijn Windows verkenner.

Geplaatst:

Ik heb een foto getrokken en nagekeken of ik die rechtstreeks kan opslaan in mijn bibliotheek. Dit gaat inderdaad via 'bestandslocatie openen'.

Windows Live Photo Galerie biedt veel meer mogelijkheden dus ga ik daar meer gebruik van maken. Geen overtollige bewerkingen meer met Microsoft Office 2010.

N.B. vreemd, maar als ik nu op een afbeelding klik in mijn bibliotheek opent die zich met Windows Live Photo Galerie i.p.v. Microsoft Office!

Een geschenk van onze lieve heer, leve het toeval...of heb ik een bewerking gemaakt? Ik heb Windows Live Photo Galerie wel gekopieerd naar mijn bureaublad.

Ik ben alweer wat wijzer geworden. Bedankt daarvoor!

mvg - Jef

Geplaatst:

Ik heb nog 1 probleem met mijn iPod maar ik weet niet of dit ook een taak is binnen jullie werkveld.

De iPod is van Apple. Ik kan op mijn computer geen ITunes downloaden dus werk ik met Windows Media Player.

Als de iPod verbonden is met de PC en ik klik op IPOD V JEF (G:) zie ik:

1.  veel jazz nummers die ik niet terugvind op mijn iPod.
  2. Er staan veel muzieknummers op mijn iPod die niet op de lijst staan wanneer ik klik op  IPOD V JEF (G:).

Met andere woorden, ik kan mijn iPod niet fatsoenlijk ordenen. Ook kan ik nummers niet verwijderen, zowel op de iPod als op mijn PC vind ik geen oplossingen.

Ik volg het hulpforum nu via facebook op de voet, so watch out ;)

mvg

Jef

Geplaatst:
17 uren geleden, jeff48 zei:

Ik kan op mijn computer geen ITunes downloaden ....

Van welke site wil je ITunes downloaden?

Krijg je een of andere foutmelding?

Normaal moet downloaden toch lukken; installeren is misschien een ander paar mouwen.

Geplaatst:

Dag Kweezie W.

Eerst de opmerking dat ik dit probleem reeds heb gemeld: Kan ITunes niet meer downloaden. Gestart door jeff48, 23 mei 2016.

Ik kreeg op een bepaald moment geen feedback meer....

Kweezie zei: "Van welke site wil je ITunes downloaden?"

Die vraag begrijp ik niet. via deze zoektermen itunes download 64 bit windows 7 kwam ik op de site https://support.apple.com/kb/DL1615?locale=nl_BE

Hiermee ben ik de download procedure begonnen.

Inderdaad het downloaden is geen probleem maar de installatie wel:

1 Afbeelding: Ik heb gekozen voor de optie opnieuw (zonder resultaat). Dan gekozen voor optie negeren.

2 Afbeelding: venster na 'negeren'. iTunes is op uw computer geïnstalleerd. Meteen na de optie voltooien kreeg ik een error melding.

3 Afbeelding: Windows error 193 melding.

iTunes kan...niet starten.PNG

iTunes is op uw computer geïnstalleerd.PNG

iTunes Windows error 193.PNG

Geplaatst:
23 uren geleden, jeff48 zei:

Kweezie zei: "Van welke site wil je ITunes downloaden?"

Die vraag begrijp ik niet. via deze zoektermen itunes download 64 bit windows 7 kwam ik op de site https://support.apple.com/kb/DL1615?locale=nl_BE

Hiermee ben ik de download procedure begonnen.

Soms worden dergelijke installatiebestanden ook aangeboden op sites die het niet zo nauw nemen met de veiligheid of de copyrights.

Bij jouw blijkt het toch een veilige site te zijn.

Kijk eens bij de geinstalleerde programma's of je nog iets ziet van Itunes of apple en verwijder het dan.

Doe daarna een registeropruiming met CCleaner en probeer dan ITunes opnieuw te installeren.

Geplaatst:

Dag Kweezie W.

Bedankt om mijn vraag te beantwoorden.

Ik heb bij programma's en onderdelen bijna alle onderdelen van Apple en iTunes kunnen verwijderen, behalve: Apple Mobile Device Support.

Ik heb dan de werkwijze gevolgd om Amazone Assistent te verwijderen met Adwcleaner 6.042. waarvoor ik 2 logbestandjes moest toevoegen als bijlage.

Ik hoop dat ik daar verstandig aan heb gedaan?

mvg - Jef

AdwCleaner[C3].txt

AdwCleaner[S2].txt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.