Ga naar inhoud

Muziek bestanden converteren.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik werk met windows 10.  en maak sinds kort ook Powerpoints . met Microsoft Powerpoint 2013. Nu moet ik MP3 muziek converteren naar Wave. 

welke je in de powerpoint moet gebruiken. ik gebruik hiervoor het programma Switch . met een codec programma. (in de printscreens laat ik de beschrijving zien) 

Als ik nu een MP3 bestand naar wave converteer kom ik op 4.50 MB uit, dan wordt de powerpoint wel erg zwaar. 

Terwijl ik weet dat vrienden van mij mij een MP3 muziek bestand converteren naar wave maar 750 kb gebruiken. 

Nou ben ik er achter dat de codecs in Switch converter niet juist weergegeven worden (of helemaal niet) 

Ik moet toch normaal een MP3 muziek bestand naar een Wave muziekbestand kunnen converteren , zonder teveel KB,s/MB,s

Switch sound file converter.jpg

Fraunhofer llS MPEG 3 audio decoder.jpg

map waar codec en switch in staan.jpg

Geplaatst:
14 uren geleden, ghelsing zei:

Ik werk met windows 10.  en maak sinds kort ook Powerpoints . met Microsoft Powerpoint 2013. Nu moet ik MP3 muziek converteren naar Wave. 

welke je in de powerpoint moet gebruiken.

Je bent helemaal niet verplicht om het geluidsbestand te converteren naar Wav.

Mp3 bestanden kunnen ook perfect gebruikt worden in een powerpoint.

Het programma Switch ken ik helaas niet.

Geplaatst:

Ja het is gelukt. kan gsloten worden 

Bedankt . 

Gerard

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.