Ga naar inhoud

Router,acces,point

Gast Pancho

Aanbevolen berichten

Hallo

kan er mij mischien iemand uitleggen ( in verstaanbare taal ) wat het verschil is tussen een draadloze router of een accespoint , ik begrijp het in ieder geval niet zo goed

Bedankt

ps / met een acces point heb je maar 1 uitgang of ingang ? , dus je kunt rechtstreeks het internet er insteken veronderstel ik , maar hier gaat die kabel naar mijn andere router ( geen draadloze ) maar het systeem acces point versta ik dus niet zo goed. er is wel een cd bij met uitleg , maar mijn engels is niet zo denderend.

en dan weet ik nog niet het verschil router en acces point.

Bedankt voor eventuele uitleg

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is het accespoint DLProduct

uw antwoord helpt mij niet veel verder hoe een router werk , zoals in uw link

dat weet ik wel ! maar ik heb ze nu alle twee en die acces point heeft maar 1 uitgang , het is de werking van dat accespoint dat me meer intereseerd .

toch bedankt en groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

die draadloze access point sluit je aan op je router en zorgt eigenlijk dat je in je netwerk draadloos kunt surfen. Het aantal pc's die je via het draadloos netwerk kunt aansluiten blijft afhankelijk van de instellingen van je router. De router zorgt nog steeds voor het uitdelen/accepteren van het ip-adress.

Het access point kan je ook rechtstreeks op je modem zetten en zo draadloos gaan maar dat heeft een aantal nadelen: : met slechts 1 pc tergelijkertijd (er worden immers geen ip's uitgedeeld, geen hardwarematige firewall,

een niet draadloze router met een access point komt overeen met een draadloze router. Valt meestal wel duurder uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.