Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar iemand die mij een (oude) adapter van de externe harddisk van Western Digital 500Gb kan bezorgen of desnoods laten gebruiken.

Mijn adapter heeft de geest gegeven en ik kan de adapter zelf niet meer omruilen.

Alvorens het volledige pakket (harddisk+adapter) in garantie te ruilen voor een nieuwer model (met andere adapter wel te verstaan) wens ik al mijn gegevens van de oude harddisk over te zetten naar een andere harddisk.

Indien iemand een externe harddisk van Western Digital model WD5000C035-000 in het bezit heeft, zou ik willen vragen mij te contacteren. Mijn adapter heeft volgende specificaties: AC Adapter, modelnr. AD6008, output 5V / 1.5A, L.P.S. 12V / 1.5A.

Joris Mahieu

Geplaatst:

beste joris, zo'n adapter heb 'k niet, maar wat een mogelijke oplossing zou zijn is zo'n universele lader te kopen? kost het einde van de wereld niet, en kun je normaal wel gebruiken... grt

Geplaatst:

Daar heb ik ook al aan gedacht, maar blijkbaar is de adapter van dit model HD nogal exotisch. Heb al verschillende adapters met PS/2 fiche van kennissen geprobeerd maar telkens was er wel een pinnetje te veel.

Daarnaast ben ik op een aantal fora te weten gekomen dat dit model adapter niet echt kwalitatief is. Er zijn er dus voor mij geweest die dezelfde weg gegaan zijn, zelfs ACBEL gecontacteerd hebben (fabrikant van adapter) doch werden ze naar steeds andere callcenters in India en Taiwan gestuurd. Resultaat: noppes.

Zal dus op zoek moeten gaan naar een mede-eigenaar van een dergelijke HD van Western Digital. Ik heb me alvast ingeschreven op het forum van de winkel waar ik deze externe HD heb aangeschaft en een vraag gepost. Hopenlijk komt er snel antwoord.

Zoniet schaf ik mij een andere behuizing en voeding aan, geef ik mijn garantie (en ruil met een nieuwer model) op, en vijs ik het boeltje open.

Alvast bedankt voor de reactie!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.