Ga naar inhoud

Systeem teruggezet, foutje.

LotV2

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben een verouderde laptop, die erg sloom was, voor iemand weer wat sneller aan het maken.
Bij het terugzetten naar fabrieksinstellingen stond erbij dat bestanden bewaard zouden blijven echter ben ik nu wel office kwijt.
Kan ik dit nog ongedaan maken? ik heb helaas geen back-ups aangezien laptop langere tijd ongebruikt is geweest.
Ergens staat mij bij dat laptop terug in de tijd moet kunnen maar weet niet of dat kan zonder back-up, zo'n held ben ik niet;)

Graag jullie expertise gevraagd.

Groetjes

LotV2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een terugkeer naar fabrieksinstelling worden geen persoonlijke bestanden en ook geen zelf geïnstalleerde programma's bewaard.

4 minuten geleden, LotV2 zei:

Kan ik dit nog ongedaan maken? ik heb helaas geen back-ups aangezien laptop langere tijd ongebruikt is geweest.

Als je vooraf geen systeembackup hebt gemaakt dan kun je niet meer terug.

5 minuten geleden, LotV2 zei:

Ergens staat mij bij dat laptop terug in de tijd moet kunnen maar weet niet of dat kan zonder back-up, zo'n held ben ik niet;)

Enkel binnen dezelfde installatie kun je via systeemherstel terug in de tijd door een vooraf gemaakt, al dan niet automatisch, systeemherstelpunt terug te zetten.

Ook kun je terug naar een vorige Windows versie als je bv een upgrade hebt uitgevoerd van Windows 7 of Windows 8.1 naar Windows 10 of naar een grote update binnen Windows 10 zelf, en dat gedurende de eerst volgende 10 dagen. Daarna gaat het ook niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.