Ga naar inhoud

[OPGELOST] rare manieren

Gast verpoorte

Aanbevolen berichten

Hallo.ik windows xp home opnieuw geinstalleerd op de pc(MEDION) van mijn vader omdat hij teveel problemen had met de pc.

Als de instalatie voltooid is loopt alles naar wens,maar na een tijdje begint de pc rare manieren te krijgen ,ik kan bv.mijn map SOFTWARE niet meer openen of outlook express niet meer starten en nog andere dingen.Kan iemand mij helpen a.u.b.

Hier alvast en logje.

hijackthis.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze twee lijntjes mag je fixen met HiJackThis :

O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm

en dan het vetgedrukte bestand verwijderen met Windows Verkenner :

C:\WINDOWS\web\related.htm

Maar of dit al je problemen gaat oplossen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ik dit uitvoeren in veilige modus want had gisteravond pc opnieuw opgestart en nu herstart hij altijd vanzelfs opnieuw op na enkele foutmeldingen.bv.:in drwtsn32.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten zijn .Al van die domme fouten???????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ik dit uitvoeren in veilige modus want had gisteravond pc opnieuw opgestart en nu herstart hij altijd vanzelfs opnieuw op na enkele foutmeldingen.bv.:in drwtsn32.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten zijn .Al van die domme fouten???????????
Er lijkt dus nog wel meer aan de hand te zijn ... maar uitvoeren in "veilige modus" kan zeker !
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het geprobeerd in veilige modus,maar als ik HiJackThis wil opstarten dan zegt ie dat er een probleem is opgelopen in HiJackThis.exe het progr. word afgesloten.hoe komt het eigenlijk dat er zoveel problemen ontstaan door windows xp opnieuw te installeren(ORIGINEEL)??????????????heb hem al 6keer opnieuw geinstalleerd en telkens eerst geformateerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb niet gezegd dat je moet gaan formateren hé, heb enkel gevraagd op welke wijze je formateerd. Ik stelde deze vraag omdat in snel formateren nog heel wat restjes overblijven van vroegere installaties en bij uitgebreid formateren niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens naar deze pagina van microsoft en voer checkdisk uit ter controle van je harde schijf op slecht leesbare sectoren.

Dat kan bij pc van enkele jaren resulteren in rare manieren.

Voor de opdracht prompt ga naar start/uitvoeren en type ' chkdsk volume:/r '

Druk dan op enter

Vervang volume door de stationsletter (voor windows is dit meestal C)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.