Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hallo,

 

Je heb de fix niet uitgevoerd zoals ik had gevraagd probeer het opnieuw:

 


We gaan 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

 

 

 

fixlist.txt

Geplaatst:

Hallo,

 

Het is nog niet goed gegaan, lees het volgende eerst goed door;

 


Zorg dat je Farbar Recovery Scan Tool  vanuit de download map naar je bureaublad plaatst (dit is zeer belangrijk!)

 

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.


Open Kladblok. Klik op Start > Alle Programma's > Bureau-Accessoires > Kladblok.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restrictie <======= AANDACHT
HKU\S-1-5-21-1573529791-4049238610-3989334239-1000\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restrictie <======= AANDACHT
C:\rei
C:\Users\toshiba\AppData\Local\Temp\launchie.vbs
C:\Windows\system32\tasks\0
C:\Windows\system32\tasks\4927
Task: {07EDF5F2-206E-45A3-868B-355579B19349} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {17064F3C-98B0-44F9-8CE2-D1048A43D5E2} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {1D6A2EBB-DF75-4B38-8768-CD8E04D101E4} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {3F5E2A86-2831-47D9-BC46-5A7ED2E6EC32} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {44DFB864-D313-4E3D-9F31-DCCFC766B11C} - \Browser Updater\Browser Updater -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {4FE91728-FC90-4D5E-A6B4-9451AE1B466D} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {58774365-497F-4B55-9122-504B73A89CF7} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {5B647C1E-D42A-4233-B42B-9046EDC3E7C2} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {5D093A76-D97F-40C0-AAC1-6956870A076F} - \ProtectedSearch\Protected Search -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {66D6EA59-D496-4A3F-9F91-450B48D4AFE1} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {8B86EF01-5C1E-47CF-9D78-DB00EB9E4213} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {91FDFD12-C5A8-4F31-83CD-E2439B7C94EB} - System32\Tasks\4927 => Wscript.exe C:\Users\toshiba\AppData\Local\Temp\launchie.vbs //B <==== AANDACHT
Task: {9FA9028A-C111-4C42-8646-4C2590C2FC8C} - \ConfigFree Startup Programs -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {B93E1BF9-BED5-4148-A0C5-2337B9CC1D32} - System32\Tasks\{0AC7FCCA-4F51-491B-AA4D-961D77528EF2} => C:\Users\toshiba\Downloads\avg_free_x64_all_2014_4577a7359.exe [2014-05-11] (AVG Technologies)
Task: {BA8DF0F3-3EC9-430B-9157-A32B0941509E} - System32\Tasks\0 => Iexplore.exe  <==== AANDACHT
Task: {BD6019AE-E4BD-406D-8649-F3FB995B698C} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {C53A7010-E7B1-4238-ACCE-56637E678B51} - \SystemSockets\SystemSockets -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {FA714512-E79B-428B-BA88-9C5902B659DB} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
EmptyTemp:
Reboot:
end


Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.

 

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

 

Start de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Geplaatst:

Hallo,

 

Het is nog niet goed gegaan:

Gestart vanaf C:\Users\toshiba\Downloads

Zorg dat je Farbar uit je Download map naar je bureaublad sleept.

Druk daarna op de Fix knop als Farbar klaar is zou de  naam fixlist.txt veranderen naar  fixlog.txt en deze moet je plaatsen aub.

 

Geplaatst:

Hallo,

 

Ja nu heb je het netjes gedaan :top:

 

Download de 51deb689c0320-emsisoftemergencykit_100-4Emsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe".
  • Klik vervolgens op de knop "Install" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\EEK".
  • Wanneer het uitpakken gereed is opent de map "C:\EEK" dubbelklik op "Start Emergency Kit Scanner".
  • "Emsisoft Emergency Kit" opent en wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
  • Wanneer de update gereed is klikt u in op "Malware scan" wanneer u de melding "op PUP's mee scannen" krijgt klikt u op "Ja".
  • Het scannen begint, gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • Wanneer de scan gereed is zorg dat alle items staan aangevinkt en klik op de knop "Quarantaine".
  • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" en plaats de inhoud van dit bestand in uw volgende bericht als bijlage.

(Het logbestand is tevens terug te vinden op de systeemschijf (C:\EEK\Run\Reports) met de naam a2scan_130711-154142.txt)


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.