Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Sinds enige weken verloopt de schermverversing problematisch.

Telkens we een nieuwe opdracht aan de laptop geven, verlopen de schermovergangen heel traag.

(Alles verschijnt er op, maar de schermen komen traag te voorschijn. Dus niet onderdeel per onderdeel).

Ik heb de gratis versie van "Malwarebytes" op zoek laten gaan, maar na opruiming van een groot aantal problemen, was het resultaat hetzelfde.

Kan er iemand me helpen?

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Vermits jij je vraag in Malware plaatste, vermoed ik dat jij je systeem daarop wil laten nakijken.

 

Voer daarom onderstaande dingen uit en plaats je dan je logje?

 

Download icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows hebt.

 

 

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

 

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Bekijk ook de volgende video:

 

 

aangepast door Passer
Geplaatst:

Niet direct aanwijzingen dat er malware in het spel is.

 

We gaan eens kijken of er misschien problemen zijn met de hardware.

 

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink alle aangeboden extra's uit bij de installatie.

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Geplaatst:
4 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Probeer eens de nieuwste grafische drivers te installeren.

Je kan ze hier downloaden.

Neem het bestand win64_152824.exe om te dowloaden.

Sla het bestand op en dubbelklik er op om de installatie te starten.

Volg verder de instructies die op het scherm verschijnen.

Nog steeds hetzelfde probleem.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.