Ga naar inhoud

Beeldscherm Acer geeft Input Not Supported

Gast

Aanbevolen berichten

De keuze van een browser is persoonsgebonden. Firefox wordt ook veel gebruikt.

Je scherm...

Kijk eerst eens in apparaatbeheer of alle drivers binnen zijn.

RE muisklik op START > Apparaatbeheer. Plaats een printscreen.

Windows update heeft ook nog zijn werk hoor!

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Op 26-1-2017 om 12:10, droske zei:

Ga naar DEZE webpagina en klik op Start Scan. Er zal naar de passende drivers worden gezocht.

Voer dat opnieuw uit want er ontbreken een aantal drivers. Hopelijk heeft Lenovo voor al die apparaten een Windows 10 compatibele driver ter beschikking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle werkt weer prima na installatie van Windows 10.

Bedankt voor de hulp.

Ik vind het nog wel hinderlijk dat mijn muis bij het aanklikken van een nieuwe map of site erg traag opent.  

Kan dat aan de muisinstellingen leggen

Grt  Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik eens met de rechter muisknop op een lege plaats van de taakbalk en kies taakbeheer.

Klik op Meer details. plaats van dit venster een screenshot in je volgende antwoord.

De kans is groot dat het processor- en schijfgebruik nog erg hoog liggen. Dat is na een nieuwe installatie vaak een tijd lang zo omdat Windows update druk in de weer is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag werkte de muis wel weer goed. eigenlijk weer normaal. 

De kans is groot dat het processor- en schijfgebruik nog erg hoog liggen. Dat is na een nieuwe installatie vaak een tijd lang zo omdat Windows update druk in de weer is.

ik denk dat dat het ook is. 

Grt Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.