Ga naar inhoud

Beeldscherm Acer geeft Input Not Supported


Gast

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, ghelsing zei:

Ik mkan nin de veilige modus uitvoeren niet vinden in ieder geval niet onder start

Probeer eens met  je windowstoets + R ?

 

Nog een tip: Onderaan op dat scherm staan knopjes waarmee je de instellingen van het scherm kunt aanpassen. Druk daar eens op het knopje Auto ?

(met dank aan Droske)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb de windows installer ingeschakeld, , en opnieuw opgestart . maar blijf op het scherm Input not supported zien 

Wat ik wel vreemd vond dat achter windows installer, gestopt staat. (of is dat normaal. )

 

 

2017-01-24_112545.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles inschakelen was niet heel verstandig - nu gaat je systeem wel meer belast worden door dingen die je niet direct nodig hebt. (hopelijk heb jij je oude instellingen nog terug na een reboot)

Zet het eens op Ingeschakeld en probeer dan je drivers eens opnieuw binnen te halen? (of deed je dat al - 'k kan het niet zo direct uit je antwoord opmaken)

 

 

Enne:  (ook Auto op je monitor geprobeerd?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auto , op de monitor ook geprobeerd, dat werkt ook niet 

 

Ik weet echt niet meer hoe ik die drivers binnen moet halen. 

 

PS. Kan het niet aan de videokaart liggen.   

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

 

 

o ja: nog vergeten: kijk eerst even of dit werkt: De aangewezen resolutie voor dat scherm is dan 1680 × 1050. Probeer eens of je het zo kan instellen (en of het werkt) - indien niet, graag zo'n Speccy-logje

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

   Speccy

 

Ghelsing,

 

'k denk dat jij je huiswerk moet gaan overdoen want er stonden twee foute bestanden in deze post (daarom haalde ik ze ook weg)

 

Er moet een txt-bestand komen te staan. Herlees alles eens, kijk eens opnieuw naar het filmpje en plaats je dan het correcte logje?

 

 

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.