Ga naar inhoud

Geen geluid

roald 6

Aanbevolen berichten

Normaal gebruik ik Chrome,  en het is bij alle browsers, explorer, edge, firefox.

Het rare vind ik dat ik het geluid van de reclame vooraf wel hoor, en eens het filmpje begint geen geluid meer.

En wat ik ook zo raar vind is dat ik anders nergens problemen heb, behalve dan van die zenders en ook niet alle filmpjes ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, roald 6 zei:

Het rare vind ik dat ik het geluid van de reclame vooraf wel hoor, en eens het filmpje begint geen geluid meer.

Dit lijkt mij best mogelijk indien het audioformaat van de reclame en het filmpje verschillend is én de benodigde audio-codec niet op je systeem aanwezig is.

Je kan misschien eens contact opnemen met de ontwikkelaar van de website van TVL (Brainlane), want blijkbaar worden de videofragmenten van TVL door hen automatisch op de website gepubliceerd. Zij zouden je moeten kunnen vertellen naar welke codec je op zoek moet gaan.

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.