Ga naar inhoud

lnk-bestanden

bobby123

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

OK, even uitleggen

Je oude scantoestel was een HP, software is niet meer compatibel met Vista , en spijtig genoeg bied HP geen Vista updates aan, voor hun oudere apparaten, 5-6 jaar oud.

Je hebt een al-in one aangekocht, hiervan de software geïnstalleerd en apparaat aangesloten. Wat ik eerst wil weten of je problmen hebt om met het nieuwe apparaat te scannen? Zijn er geen problemen om te scannen, zou ik alles zo laten. Heb je wel problemen om te scannen, zou ik alle HP software verwijderen, en terug herinstalleren. Indien er scanproblemen zijn met je nieuwe apparaat is er een software conflict tussen de scansoftware van je oude scantoestel en je nieuwe all-in-one apparaat. Ken zowat de probleempjes van HP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er zich inderdaad geen scanproblemen voordoen, zou ik alles laten zoals het is. Uit je vorig bericht had ik dan eerst begrepen dat er scanproblemen waren met je nieuwe apparaat, maar dat is dan niet het geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry typefout, lnk bestanden, zoals mijn onderwerp zegt.

Heb alles geprobeerd, maar handmatig lukt niet, daarom was het fijn geweest als er iemand was die mij erbij kon helpen, en de tips die voor de hand liggen, heb ik allemaal al geprobeerd. Zelfs het register erbij gehaald..

Maar dit is denk ik toch een groot probleem, want waar ik ook rondkijk op internet en aan wie ik het ook vraag, niemand weet het, het begint op het verhaal van het kastje naar het muurtje te lijken onderhand. Dus zal de pc toch naar een deskundige moeten brengen (helaas!) en hopen dat het degene wel lukt.

In ieder geval erg bedankt voor alle moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.