Ga naar inhoud

émail problemen

myriam

Aanbevolen berichten

ik gebruik outlook express en kan sinds enkele dagen geen mails meer ontvangen,kan der wel versturen via outlook en surfen op het net is ook geen probleem

heb 2 mail gebeld met de helpdesk van telenet,de ene zei dat ik mijn kabels een half uur moest uittrekken en dat het dan wel opgelost zou zijn maar nee,de tweede antwoorde da ik mijn pc mar ergens moest binnendoen

om te laten nakijken.

heb een mailadres aan gemaakt via hotmail en zo kan ik wel mails ontvangen.weet er soms iemand de oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit Outlook Express af.

Maak een nieuwe map met de naam Outlook Express op je bureaublad.

Selecteer ALLE dbx-bestanden in de map C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express en plak ze in de nieuwe map op je bureaublad. Verwijder ALLE DBX-bestanden in de oude Outlook Express map.

Start OE opnieuw op. Je zal enkel enkele lege standaardmappen vinden. Als je nu terug kan ontvangen en verzenden (stuur een mail aan jezelf, wacht even en je mail moet terug binnen komen) kan je de eigen mappen terug importeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij acounts algemeen

bovenste regel : mail-in.telenet.be

achter naam : ottentot of zo iets(mag met hoofdletter)

e-mail :*****@telenet.be

dan zien bij servers

boven aan moet pop3 staan

dan inkomende :in.telenet.be

dan uitgaande :uit.telenet.be

login :a .... nr van telenet

wachtwoord ****** ook van telenet verkregen

en onder aan aanvinken wachtwoord onthouden

zie zo , als het zo is ingesteld zou het moeten werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de snelle reaktie heb da geprobeerd ma d alukt nie ik krijg al die bestanden niet in de nieuwe map gezetquote=kape;63601]Sluit Outlook Express af.

Maak een nieuwe map met de naam Outlook Express op je bureaublad.

Selecteer ALLE dbx-bestanden in de map C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express en plak ze in de nieuwe map op je bureaublad. Verwijder ALLE DBX-bestanden in de oude Outlook Express map.

Start OE opnieuw op. Je zal enkel enkele lege standaardmappen vinden. Als je nu terug kan ontvangen en verzenden (stuur een mail aan jezelf, wacht even en je mail moet terug binnen komen) kan je de eigen mappen terug importeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb je tegenwoordig met die hedendaagse helpdesken, trek even een half uurtje de kabel uit. Net hetzelfde of ik zou naar de pechdienst van de wegenwacht bellen, mijn motor wil niet starten, en ik zou het antwoord krijgen, kijk eerst even of je geen lekke band hebt.

Kape zijn oplossing is ook niet al te fameus alhoewel dit eenvoudig is

1. Maak ergens op je harde schijf of usb stick of ander opslagapparaat een map aan met bijvoorbeeld mapnaam mail

Start outlook express

Klik boven in de menubalk op bestand en klik daar op exporteren, en bestanden die dan worden geëporteerd worden deze dan de extensie .dbx

Exporteer nu de berichten naar de aangemaakte map

Reden dat je ook geen mails meer kan ontvangen kan ook zijn dat je postvak in boordevol zit, en eens opgeruimd moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik boven in de menubalk op bestand en klik daar op exporteren. Exporteer nu de berichten naar de aangemaakte map
Heb je eigenlijk zelf ooit al wel eens geprobeerd of dit lukt ?

Geloof er niets van :s Want dan zou je weten dat je individuele berichten die je exporteert nooit een .dbx-extensie kunnen hebben. Dit geldt enkel voor de mappen van Outlook Express.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:s Kape, blijkbaar kom ik voor jou nog eens terug ongeloofwaardig over

Moet ik hier stap voor stap screenshots plaatsen hoe ik dat klusje klaar + een screenshot van het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.