Ga naar inhoud

uitvallen pc

hbauduin

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd valt mijn pc uit met een blauw scherm en de tekst : "er is een fout opgetreden enz....".Zelfs wanneer niemand aan de pc zit doet dit probleem zich voor.Zelfs na cleanen , spybot controle enz... blijft dit probleem optreden .Iemand een oplossing ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik rechts op 'deze computer'; eigenschappen; geavanceerd; opstart- en herstelinstellingen -> instellingen; bij systeemfouten 'de computer automatisch opnieuw opstarten UITvinken.

Als je nu die blue screen krijgt zal je pc niet rebooten. Dan kan je rustig dat scherm lezen en de fout code opschrijven.

Dan druk je gewoon terug op de power knop of op de reset knop om te rebooten.

Grtz Dreetn

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat uitgevinkt , nog steeds zelfde probleem

Het punt dat dreetn hier probeerde te maken is: Er zijn veel errors en als je enkel zegt een blauw scherm dan is dat nogal vaag met die 1001 errors die er bestaan. Daarom dat hij zei van, als het nog maals voorkomt schrijf dan die error op zodat we kunnen uitmaken voor wat die staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast botessa

hallo heb ook dat probleem pc valt uit heb het ook uitgevinkt maar het probleem blijft.Als ik schijfopruiming wil doen valt de pc uit.Groetjes botessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo heb ook dat probleem pc valt uit heb het ook uitgevinkt maar het probleem blijft.Als ik schijfopruiming wil doen valt de pc uit.Groetjes botessa

Krijgt u ook een blauw scherm te zien? of valt deze gewoon uit?

Indien deze gewoon uitvalt kan dit te wijten zijn aan een oververhitte beeldschermkaart/voeding

U kan dit al simpel nakijken. wanneer u pc is uitgevallen voelt u even aan de achterkant van uw pc ter hoogte van de vertillator/rooster, wanneer dit enorm warm aanvoelt is het meestal een oververhitting.

hoe kan u dit oplossen: aan de achterzijde van de pc bovenaan ziet u een roostertje, wanneer u goed zal kijken zal u daarachter een grote ventillator zien. Kijk even of hier veel stof aanhangt of aan dat rooster

u kan het stof verwijderen door wanneer de pc uit staat, met een stofzuiger de buis ervan tegen dat roostertje houden, dit houd geen gevaar in, wel pc uitzetten he en stoom uit :D

ik zeg niet dat dit de oorzaak is bij u maar het helpt alvast wel.

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.