Ga naar inhoud

PC samenstelling, met prijs <= 400 eur

Aanbevolen berichten

Beste, Ik ben opzoek naar voordelige pc onderdelen voor men pa, zijn oude computer draait nu wat slechter en t'is al zeker en vast tijd voor een nieuwe.

Hij heeft geen gaming onderdelen nodig, gewoon een pc dat:

• Snel  kan opstarten
  • Snel kan surfen
  • Een schoon schermresolutie heeft voor films en foto's.

Wat zou de beste samenstelling voor deze prijs zijn?

Al vast bedankt! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Waarvoor heb ik een PC nodig? - basis pc gebruik: surfen, films en foto's bekijken op een schone resolutie.
  • Wat is mijn budget? - tussen 300 à 400 eur.
  • Een merkcomputer of een samenstelling? - Een samentelling.
  • Ga ik overklokken? - Neen
  • Ga ik later upgraden? - Momenteel niet.
  • Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - DVD driver zou handig zijn.
  • Ga ik zelf assembleren? - Zelf assembleren.
  • Heb ik een besturingssysteem nodig? - Neen
  • Ga ik zelf installeren? - Zelf installatie.
  • Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Geen specifieke voorkeuren, enkel goede performantie is belangrijk.
  • Heb ik nog randapparatuur nodig? - Neen
  • Heb ik specifieke wensen? - Neen
  • Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - /
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Petar Kuga, 

Onze excuses voor het wat latere antwoord, ondergetekende zat namelijk in z'n examenperiode. ;)

Ik heb voor je een mooie samenstelling gemaakt met de volgende onderdelen: Een Cooltek X3 behuizing met USB 3.0, LG DVD-brander, Intel Celeron G3930 (van de Kaby Lake generatie), 4GB Crucial DDR4 RAM-geheugen, een Asrock B250M-HDV moederbord, 120GB Intel 600P SSD en een 1TB harde schijf en een Be Quiet Pure Power 10 300W voeding.

Een voordelig systeem, maar wel met allemaal duurzame onderdelen en een erg snelle SSD voor een vlotte gebruikerservaring. Er is ruim voldoende rekenkracht aanwezig voor de vooropgestelde doeleinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.