Ga naar inhoud

gegevens exporteren

de_va_leuven

Aanbevolen berichten

Hallo, wie kan me helpen?

Ik ben leerkracht houtbewerking, als leerkracht dien ik elke week een agenda op te maken met daarin een aantal gegevens.

Ik moet tegen het einde van het jaar een aantal Competenties gezien hebben deze competenties zijn onderverdeeld in Doelstellingen en de doelstellingen worden nog eens verdeeld in concretiseringen.

Ik ben een agenda beginnen opmaken met keuzelijsten (competenties, doelstellingen en concretiseringen) dit maakt het mogelijk om enkel de doelstellingen te zien die bij een bepaalde competentie horen. ook bij concretiseringen is dit het geval, door een bepaalde doelstelling te kiezen zie ik enkel bij concretiseringen diegene die tot die doelstelling behoren.

De agenda is steeds voor 1 week en bestaat dus uit 5 tabbladen

Dus mijn agenda is in orde, maar nu..

ik moet ook een ander document bijhouden/opmaken (HPPE)  hierin staan alle competenties, doelstellingen en concretiseringen die ik afgelopen jaar gezien heb

en hiervoor zoek ik dus een formule om de gegevens die ik invul in mijn agenda automatisch te laten terugkomen in de werkmap HPPE in de juiste kolommen

1.xlsx

HPPE.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.