Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

beste forumleden,

Als ik in mijn bios van mijn medion pc probeer te geraken, dan blijft het beeld staan op de post. Als ik de pc laat doen zoals je normaal in windows zou geraken, dan komt er select boot device op. Dus hij kan niet in een programma booten. Maar ik geraak niet in de bios. 

Kan iemand mij aub helpen?

Mvg, Kobe

Geplaatst:

ik weet welke knop de bios is maar de pc wilt er niet in geraken. Als ik op (in mijn geval) del druk om in de bios te geraken, doet de pc niets meer en hoelang ik ook wacht geraakt hij niet in de bios.

Geplaatst:

ok ben in de bios geraakt. Nu probeer ik mijn samsung 850evo ssd als 1ste boot option te zetten maar ik kan hem niet terug vinden in de opties. De pc vind hem wel op de sata poort

Geplaatst:

aansluitingen controleren (liefst ook een andere satakabel!!!) en zorgen dat de ssd op sata 1 staat.

kennelijk zit er ook nog een andere disk in met een besturingssysteem, haal die er dan (in eerste instantie) even uit

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.