Ga naar inhoud

Messenger

Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds ik de nieuwe messenger installeerde ondervind ik bepaalde problemen.Normaal als je met elkaar chat zie je de schermafbeelding van elkaar hè.Ik zie de schermafbeelding van diegene die met mij chat NOOIT meer,normaal is dat rechts bovenaan.Zoeken en zoeken,en beseffen hoe hulpeloos een mens kan zijn.

Eigenlijk zou ik heel graag die nieuwe messenger eraf zwieren,maar kan je dan nadien nog de oude messenger installeren,kan ik dan misschien de link daar naartoe opgestuurd krijgen.

Bedankt bij voorbaat.

rudy

doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe messenger verwijderen en de oude terug installeren lijkt me geen goed idee. Hoop enkel dat je nieuwe messenger op de juiste site gedownload hebt en en nu gebruik maakt van de windows live messenger

Hoe jouw probleempje oplossen?

Bovenaan in de menubalk klik je op acties -->Video

Kies hier voor videochat starten en selecteer dan de persoon met wie je wil een videogesprek houden (cammen dus). Het is wel een beetje anders dan in de oude messenger maar normaal als jouw gesprekspersoon geaccepteerd heeft om te cammen moet bovenaan zijn cambeeld en daaronder jouw cambeeld te zien zijn.

In de vroegere messenger verscheen dit beeld rechts, nu verschijnt dit links

zie abeelding

msn cammen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.