Ga naar inhoud

Heropstarten windows

DDGR

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd start windows opnieuw op na een zogezegde systeemfout.

Na het opstarten komt er een scherm met de vraag om de foutmelding door te sturen aan Windows en nadien de fout-analyse.

Hierop valt telkens te lezen dat er een fout is met nieuw aangesloten toestellen. Nochtans heb ik geen nieuwe toestellen aangesloten.

Hoe kan ik dit probleem oplossen. Het gebeurd ook niet altijd dat de pc terug opstart. Soms 1 x, maar soms tot 4 x per dag. Hoe op te lossen (met een download of zo) ?

PS: alle updates van windows zijn uitgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals swuis al zei: als je je windows opnieuw geïnstalleerd hebt, en nog steeds dezelfde foutmelding krijgt, dan moet dat aan een hardware probleem liggen.

mogelijke oorzaken:

-voeding

-moederbord/cpu

-hdd

-ram geheugen

hoe oud is je pc?

en ook vermeldde je dat windows een nieuw apparaat gevonden heeft.

Kun je achterhalen wat het juist is dat windows vindt?

(windows cd in pc stoppen, dan laten zoeken naar drivers voor het apparaat op de cd ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een van de foutmeldingen was dat er een probleem was met de usb aansluitingen, maar die werken allemaal.

Ik heb dan de usb een uitgeschakeld via hardware apparatenbeheer.

Terug ingeschakeld.

Ik ontbreek nu een aantal schijven : de ingebouwde sd/compact flash/smartmedia en memory stick.

Voorlopig schijnt alle wel te werken nu en die schijven gebruik ik toch niet.

In ieder geval bedankt voor de tips.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • 5 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.