Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Neen, ook niet. Herlees de instructies van clarkie nog eens goed a.u.b.

Dit heeft niets met kennen of niet kennen te maken maar enkel met goed lezen wat we schrijven en dat dan ook zo uitvoeren. De pap wordt tot aan de mond gebracht. :)

3 uren geleden, clarkie zei:

Tijdens de Upgrade hoef je geen serienummer in te voeren. Via deze link kom je op een pagina terecht waar je de knop Hulpprogramma nu downloaden terug vindt. klik erop.

Als je op die oranje link na Via klikt dan kom je op een NL talige pagina terecht. Ik begrijp niet hoe je op een Engelstalige pagina terecht gekomen bent.

• Reacties 121
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Op 19-2-2017 om 10:15, clarkie zei:

Ik veronderstel dat je intussen verder kan?

Als het programma zijn werk gedaan heeft en de computer herstart is mag je naar deze link gaan en er op Update now klikken.

Er wordt een klein bestandje gedownload genaamd Windows10Upgrade.... dubbelklik en voer uit.

Kan je zo wel de Upgrade uitvoeren? Geef alles wel de nodige tijd. 

Krijg je zo de Upgrade nog niet geïnstalleerd kan je AVG antivirus verwijderen en de Upgrade opnieuw proberen.

Installeer wel nadien terug het antivirus.

Ik wil niet moeilijk doen , maar toen ik deze link gebruikte kreeg ik een engelse pagina(  en niet zoals in u bericht een nederlandse pagina) en opende zich Windows ugrade as. Daarna al administrator uit laten voeren en kreeg melding 4

Na 9uur te hebben gewacht blijft de pc hangen met het acer logo en gaat niet verder heb ik het proces afgebroken . Misschien had ik nog moeten wachten ( maar had de pc nodig), maar is 9 uur niet erg lang of is dat normaal? Sorry voor al die verwarring maar dit is wat ik heb opgevolgd.

Het is mij niet nu duidelijk ... en neem me het  niet kwalijk ....kan ik opnieuw via de link in u bericht - die  trouwens wel nederlands opent- gebruiken  en langer wachten- of moet ik het hulppramma van windows setup doen? Moet ik dan alles opnieuw installeren of is dat niet nodig?

Ik kan dit later op de dag proberen.

1.JPG

3a.JPG

Knipsel.JPG

Geplaatst:
18 uren geleden, clarkie zei:

Moest vorig bericht geen gunstig resultaat opleveren en je wil toch de upgrade in je bezit hebben....geef ik je alvast de link door waar je het hulpprogramma kan starten om de upgrade proberen uit te voeren omdat ik vanavond geen tijd meer heb.

Zorg wel dat je persoonlijke bestanden, e-mails,....... veilig stelt.

Tijdens de Upgrade hoef je geen serienummer in te voeren. Via deze link kom je op een pagina terecht waar je de knop Hulpprogramma nu downloaden terug vindt. klik erop.

Lees ook eerst de instructies. Kies voor Upgrade.

De eerste schermen die je krijgt als je de tool opstart:

2017-02-20_19h35_35.png

2017-02-20_19h35_45.png

2017-02-20_19h35_53.png

Gewoon dit uitvoeren.

Geplaatst:

Volledig kan ik je niet zeggen ....ik ben er niet altijd bij geweest, maar zeker gedeeltelijk daar de pc verschillende keren is opgestart en ik heb een keer  51% voorbij zien komen , maar blijft weer hangen bij het Acer logo. Of dit een nieuwe opstart of de laatste kan ik niet met zekerheid zeggen.

Geplaatst:

indien de upgrade reeds sinds 16h gisteren bezig is heeft het geen zin om nog langer te wachten.

Houd de aan/uit knop even ingedrukt tot er een herstart volgt.

Indien de upgrade niet geïnstalleerd is...... waarvoor gebruik je ToolWiz Time Freeze? Staat die ingeschakeld?

Test je harde schijf eens met HD Tune:

Download 
HD Tune en sla het bestand op.

Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start (je dient GEEN vinkje te plaatsen bij Quick scan).

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?

Maak er met het 
knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen .

Geplaatst:

Waarschijnlijk blijft de herstart weer hangen. 

Wil ik in de pc is het nodig om weer een herstart in te voeren waarna de pc terug gezet wordt na vorige versie , dan pas kan ik de andere stap doen

s

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.