Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vraag me nog af , of er aan het probleem verder nog iets te doen is- en of dit een probleem gaat geven wat beveiliging e.d betreft?

• Reacties 121
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
1 uur terug, agie zei:

Ik vraag me nog af , of er aan het probleem verder nog iets te doen is- en of dit een probleem gaat geven wat beveiliging e.d betreft?

Zonder de anniversary update ga je steeds meer in de problemen komen.

Ik begrijp echter niet hoe het mogelijk is dat ik je onderwerp uit het oog verloren ben. Ik schaam me.:blush:

Maar ik ga dat trachten goed te maken.

Klik HIER om de anniversary update te downloaden. Via pb bezorg ik u daarvoor een wachtwoord.

Doe dan achtereenvolgens het volgende:

Klik met de rechter muisknop op START en kies Uitvoeren.

Type %temp% en druk op ENTER. Verwijder, zo mogelijk, ALLES wat in het rechter deelvenster staat.

----------------------------

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Registeren klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding. 

-----------------

Doe ook opnieuw dit eens:

Start een cmd-prompt "Als administrator uitvoeren" via rechter muisklik op het starticoon.

Type hier één voor één het volgende in gevold door ENTER:
net stop bits

net stop wuauserv

rmdir /s /q %windir%\SoftwareDistribution

net start bits

net start wuauserv

Let op de spaties na rmdir, s en q en wacht na iedere opdracht tot je terug de cursor ziet knipperen achter het pad “C:\Windows\system32>” (zonder de aanhalingstekens)

Hiermee wordt de service automatische update gestopt, alle gedownloade data wordt verwijderd en de service wordt opnieuw gestart.
Let wel: de map wordt weer opnieuw aangemaakt door het proces "Windows Update" en zal ook weer opnieuw gevuld worden.

--------------

Dubbelklik nu op de anniversary update Windows10Upgrade28084 om het uit te voeren.

Hou er rekening mee dat het enkele uren in beslag kan nemen.

Geplaatst:

Kan gebeuren...ik ben niet de enige met problemen.:)

De lijk voor de download van de  anniversary update  werkt niet als ik erop klik.

Verder liet zich niet alles verwijden van het deelvenster...dus wacht ik even met de volgende stap te doen.

Geplaatst:
6 uren geleden, agie zei:

De lijk voor de download van de  anniversary update  werkt niet als ik erop klik.

Er is een termijnlimiet ingesteld. Misschien te lang gewacht om te downloaden.

Klik HIER om te downloaden. Het wachtwoord ken je.

Succes!

6 uren geleden, agie zei:

Verder liet zich niet alles verwijden van het deelvenster...dus wacht ik even met de volgende stap te doen.

Dat is geen probleem. Dat was voorspelbaar.

Geplaatst:

Ik ga je de download nu via PB bezorgen want via deze weg wordt je mogelijk in de spurt geklopt hoewel het niet mogelijk zou mogen zijn zonder paswoord.

Vergeet dus je PB's niet te raadplegen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.