Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op ‎15‎-‎2‎-‎2017 om 11:18, kweezie wabbit zei:

Heeft de nieuwe koelpasta enig resultaat gehad?

ik had eerst getest dat alles goed ging.

maar helaas vandaag kreeg ik dus weer dezelfde storing als voorheen.

hevig trillend en schudden beeld.

 

het hele systeem bevriest gewoon zodat er niets anders op zit dan maar weer de AAN/UIT knop ingedrukt te houden.

Geplaatst:
Op 9-2-2017 om 16:31, filmmachine zei:

ik draai op windows 10 maar dit probleem had ik ook op windows 7 en 8.1

 

Op 13-2-2017 om 10:30, kweezie wabbit zei:

Dit wijst er volgens mij op dat het probleem niet met windows of drivers te maken heeft maar met het scherm zelf.

 

Op 13-2-2017 om 11:26, filmmachine zei:

nou als het het beeldscherm zou zijn , dan zou de Laptop wel reageren .

maar de laptop doet helemaal niets meer alleen door handmatig de aan/uit knop ingedrukt te houden werkt het weer. (na een opstart)

De laptop reageert misschien wel maar je kan het niet zien door het bevroren scherm.

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit . 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.