Ga naar inhoud

Rare folders in D Schijf


Emixam

Aanbevolen berichten

Er werd een boel rotzooi van je systeem verwijderd.

Verwijder nog eens al die rare mappen en herstart dan de pc.

Komen de mappen terug of blijven ze weg?

 

Sinds wanneer heb je die mappen want ik zie op de eerste afbeelding de datum 01/02/2017 staan?

Heb je in de periode dat het begon ook nog iets geinstalleerd (dat misschien alweer verwijderd is)?

Zo ja, welk programma was dat en waar heb je het gehaald?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kweeziewabbit


Dat is goed om te horen! De bestanden zijn niet meer teruggekomen en  wat u zei, "eerste afbeelding de datum 01/02/2017" komt omdat ik ze eens gedeletet had.
Dankzij uw hulp komen de rare bestanden niet meer terug  na een aantal keer opnieuw opstarten van mijn systeem.

Ik weet niet echt wat ik allemaal die periode had geinstalleerd want ik had dit probleem al even dus dacht ik om naar deze pc-helpforum te gaan.

 

Bedankt voor al uw tijd en hulp


Emixam.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bestanden in die mappen hebben de extensie .file

Meer informatie over die .file extensie kan je hier vinden. (met dank aan passer)

Je moet (nog) niets downloaden.

 

Probeer eens of je die bestanden kan openen.

Klik met rechts op een van die bestanden en kies dan voor eigenschappen (helemaal onderaan het uitklapmenu)

Maak een afbeelding van de tabs Algemeen en Details

 

Ga naar de pagina met de uitleg over de .file extensie en scroll daar naar beneden tot aan het kader in stippellijn.

Sleep nu een van die bestanden in het kader om te analyseren.

Nadien krijg je een rapport van de analyse .

Maak van dat rapport ook een afbeelding en voeg de afbeeldingen (van de analyse en van de eigenschappen) als bijlage toe aan een volgend bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.