Ga naar inhoud

Lokale schijf F:


KaatjeGreen

Aanbevolen berichten

Sinds een tijdje komt er spontaan lokale schijf F: tevoorschijn (zonder dat ik ernaar vraag). Op deze schijf zijn geen mappen zichtbaar maar bij eigenschappen zegt het dat 158 MB gebruikt is. De schijf kan ik niet verwijderen.

Wat is er aan de hand en waarom komt deze telkens ongevraagd tevoorschijn? Hoe kan ik dit stoppen?

 

aangepast door KaatjeGreen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jonas,

 

Dit komt inderdaad op nadat ik Stremio heb geïnstalleerd. Er zat toen ook gelijk een mapje Stremio in F: , maar deze was leeg en heb ik verwijderd. Inmiddels heb ik Stremio ook verwijderd via Uninstal, maar F: blijft ongevraagd opkomen.....

Enig idee hoe ik dit kan stoppen?

 

Gr. Ka

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens of een registeropruiming iets kan oplossen.

 

Download CCleaner (als je het nog niet hebt).

Installeer het (vink alle aangeboden extra"s uit bij de installatie !!!) en start CCleaner op.

 

Klik in de linkse kolom op “Register” en vervolgens op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Sluit hierna CCleaner terug af.

 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-2-2017 om 21:20, KaatjeGreen zei:

Sinds een tijdje komt er spontaan lokale schijf F: tevoorschijn (zonder dat ik ernaar vraag)

Ik loop vast op dit zinnetje: wààr komt die F te voorschijn?

Krijg je zo maar een schermpje te zien zonder dat je erom vraagt - of staat in je verkenner een schijf F 'te veel' ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.