Ga naar inhoud

Spyware.LokiBot

Aanbevolen berichten

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik log eerst in met m'n Dell paswoord en vervolgens met m'n Windows paswoord. De Windows account gebruik ik nooit en weet ook niet waarvoor ie dient. Ik herinner me vaag dat bij installatie van Windows 8 en 10 ik eerst zo'n account moest aanmaken maar daarna nooit meer gebruikt heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, tegenpool zei:

Ik moet eerst via m'n windows account inloggen (waarvan het bestaan me als leek onduidelijk is) en verder gebeurt er niks meer...

Sorry, het is blijkbaar mijn Microsoft account (en niet Windows account). Ben een leek :blush:

Vroeger wijzigde ik mijn Windows paswoord door 1. configuratiescherm 2. gebruikersaccount 3.wijzigingen aanbrengen in mijn accounts 4.aanmeldingsopties (2°van boven).

Nu echter wijzig ik alleen het paswoord van mijn Microsoft account en blijft het paswoord van mijn Windows account ongewijzigd. Ik kan eventueel een pincode instellen en die dan wijzigen na 3 maand of zo.

Géén wachtwoord instellen voor Windows, is dit de veiligheid van uw PC niet verzwakken?

3 uren geleden, abbs zei:

Ga eens naar je gebruikers account en kijk welke accounts er allemaal staan Klik.

Er staat één account die van administrator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, tegenpool zei:

Bedankt voor de tip.

Gisteren heb ik een pincode voor Windows willen instellen maar helaas werkt dit ook niet. Met als gevolg dat ik niet meer in Windows kan. Noch met de pincode,noch met m'n vroeger wachtwoord.

Dat is niet zo leuk ik hoor wel of het gelukt is via deze link: https://account.live.com/password/reset

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.