Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

voor het openen van het programma Wai-not heb ik de laatste Flash Payer nodig maar het lukt mij niet dit te downloaden wie kan mij een oplossing bezorgen voor een paar maanden lukte het mij wel dit programma te openen maar om onbekende redenen nu niet meer !!! dank

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

dit betekend letterlijk: adobe flash player plugin setup voltooid, en is de flash player installatie voltooid en kan je je flash toepassingen openen in je web browser ;)

Geplaatst:

Ik gebruik de gewone internet explorer en open het programma altijd met dezelfde pagina zoals u.

Iedere keer ik het wil openen kom ik altijd terug naar de startpagina waar staat inloggen - niet inloggen

wanneer ik het openen vanaf onderstaande pagina lukt het mij ook niet

http://www.wai-not.org

Geplaatst:

heb even die site voor je overlezen, en blijkbaar heb je dus een soort van gebruikersnaam en wachtwoord nodig om in te loggen op die site.

ik zie nergens een knop staan om je te kunnen registreren als nieuwe gebruiker.

Volgens mij ligt het probleem niet bij jou pc of flash, maar wel bij de site, ook ik kom op gelijk wat ik klik terug op de homepage.

Het beste dat u doet is een mailtje sturen naar de beheerder van de site op het volgend mail-adres

info@wai-not.org en secretariaat@wai-not.org

ook zijn ze telefonisch bereikbaar 014 / 56.21.56

Ik weet dus wel totaal niet waarvoor deze site dient of wat dan ook, maar om zeker te zijn dat er niets met je pc is, vraag ik je om eens hier naartoe te gaan: http://www.realtrade.lv/ru/clock.swf

als de wijzers van de klokken bewegen, mag je er 100% zeker van zijn dat de oorzaak van het probleem bij de site ligt, en niet bij je pc

Geplaatst:

Dit is een site die gemaakt is voor mensen met een handicap. U hoeft zich niet te registreren. 90 % van de site kan men gebruiken door op niet inloggen te klikken. Op de computer van mijn gebuur kan ik het wel openen.

Ik heb op op de pagina geweest en de wijzers bewegen.

reeds bedankt voor het helpen zoeken naar een oplossing!

Geplaatst:

ik kom op een pagina met een groene bol, een geel vierkant een rood driehoek, maar gelijk waar ik klik, kom ik toch op de homepage terecht...

wat zou er normaal moeten gebeuren als je op één van die drie iconen klikt?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.