Ga naar inhoud

draadloze netwerken worden niet gevonden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben vandaag weer laat thuis gekomen. Ik heb je antwoorden net opgemerkt maar ben te moe om ze door te nemen. dat wordt iets voor morgen.

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Het schijnt toch ook te maken hebben met WindowsApp in Program Files. Maar die map is beveiligd en ik kan hem dus niet hernoemen of iets. Als ik hem kan hernoemen kan ik ook zien of er inderdaad iets mee aan de hand is. Ik heb dat al gedaan met een paar doscommando's maar uiteindelijk werkten die ook niet. En ik kan geen herstelpunt terugzetten om te verwijderen wat ik gedaan heb. Gerda

Geplaatst:

Alle apparaten zijn van een driver voorzien, dat is dus OK. Of het om de recentste drivers gaat dat kan ik zo niet zien maar dat is voor het ogenblik niet de grootste zorg.

De harde schijf is in prima conditie en heeft nog niet veel uren op de teller. Aan de hand van de toegekende schijfletters kan ik opmaken dat er met die letters gespeeld is. De partitie “HP_Tools” heeft, naar mijn mening, oorspronkelijk de schijfletter E  gehad. Ook is het vreemd dat ALLE partities Dynamisch zijn.

Nog vreemder is dat Speccy  de partities F (BESTANDEN) en G (HP_TOOLS) als één partitie ziet, zonder naam en schijfletter. Ofwel is het een bug in Speccy ofwel klopt er iets niet in de partitietabel. Dat laatste lijkt me echter ook niet zo waarschijnlijk.

Op 27-02-2017 is deze update tot 4 keer toe mislukt: “Cumulatieve update Windows 10 Version 1607 voor x64-systemen (KB3213986)”. Is deze ondertussen wel geslaagd?

Op welke partities heb je systeemherstel ingesteld?

Geplaatst:

Ik kreeg een mail van je met een link maar volgens het forum werd die link niet gevonden. Ik wacht dus nog maar even. Gerda

Geplaatst:

Alleen op de c partitie. Toen ik begonnen was met installeren heb ik de partitie met BESTANDEN meteen aangemaakt. Toen werkte systeemherstel nog wel. Gerda

Geplaatst:
45 minuten geleden, vxvk zei:

Ik kreeg een mail van je met een link maar volgens het forum werd die link niet gevonden. Ik wacht dus nog maar even. Gerda

Die hield verband met dat tweede topic dat je eerder ook gestart had en waar je hetzelfde probleem aankaartte. Ik heb dat onderwerp naar hier gekoppeld.

3 uren geleden, droske zei:

Op 27-02-2017 is deze update tot 4 keer toe mislukt: “Cumulatieve update Windows 10 Version 1607 voor x64-systemen (KB3213986)”. Is deze ondertussen wel geslaagd?

?

Geplaatst:

Volgens mij niet. Maar ik weet niet hoe ik updates moet installeren of opvragen. Hiervoor kon ik gewoon vragen om updates te downloaden, Nu zie ik alleen welke updates geïnstalleerd zijn. Ik zag op 25 februari KB3194623, KB3197099, KB3176937 en op 27 februari KB3211320. Dat is wat ik gevonden heb.

Geplaatst:

Ik heb je eerder geplaatste Speccy SnapShot nog eens opnieuw ingekeken en zie nu dat je Reimage al op je pc hebt staan. Dat had ik niet verwacht aangezien je ons gevraagd had of het zinvol was om dat te installeren. Dat heb ik je toen afgeraden, want het is malware

Ik stel daarom voor dat we je pc eens op malware gaan screenen.

Download icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows hebt.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de volgende video:

Geplaatst:

Ja, pas toen ik het programma ging draaien, zag ik dat ervoor betaald moest worden. Dus inderdaad, het staat op mijn computer. Ik kan het natuurlijk deïnstalleren. Hoewel.... ik dacht dat ik dat al gedaan had. Maar er blijven kennelijk resten over. Morgen ga ik je andere aanwijzingen toepassen. Ik kom net thuis en het is nu te laat. Vast bedankt voor al je moeite. Gerda

Geplaatst:

Je doet er in de toekomst beter je hier te informeren alvorens je van die alles belovende programma's installeert. Nu heb je nog een extra stap achterwaarts gezet.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.