Ga naar inhoud

draadloze netwerken worden niet gevonden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 uren geleden, vxvk zei:

Op jullie site worden juist iobit en reimage  geadverteerd. Ik begrijp wel dat je van reclame moet leven maar het lijkt logisch dat je dan de genoemde programma's toch downloadt.  Als ze op het forum staan......  Maar ik ga aan de gang met easus. Gerda

Je heb geen zeggenschap aan de reclames die geplaatst worden, het enige wat we kunnen doen is de mensen waarschuwen.

En zo zijn er nog vele programma's die als eerste hit via de Google zoek machine word aangegeven en die en gevaar zijn voor je pc.

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
3 uren geleden, vxvk zei:

Op jullie site worden juist iobit en reimage  geadverteerd. Ik begrijp wel dat je van reclame moet leven maar het lijkt logisch dat je dan de genoemde programma's toch downloadt.  Als ze op het forum staan...... 

Die reclames dat is zoal je zelf begrepen hebt een bron van inkomsten. Google bepaalt de inhoud daarvan, wij hebben daar nauwelijks vat op. We rekenen er op dat de lezers dat ook effectief als inkomstenbron voor PCH zien en dat er geen verband is tussen wat wij als helper s adviseren en wat door die reclame wordt aanbevolen.

Het is voor iedereen die gebruik maakt van het Internet belangrijk te weten hoe je de beschikbare informatie moet filteren. Surf defensief en wees in ieder geval nooit naïef.

Geplaatst:

Van die reclames wist ik niet. Ik dacht dat je zelf de advertenties kon bepalen. Maar goed, ik heb van Droske nu een paar links gekregen met betrouwbare informatie. Daar ga ik de komende tijd eerst maar eens naar toe. Ik werk op dit moment gewoon op mijn eigen computer. Ik wacht met de andere tot ik meer gehoord heb. Gerda

Geplaatst:

Het is nu laat. Morgen kan ik niet aan de computer werken. Zaterdag weer wel. Dus ik wacht rustig tot zaterdag. Dan is het weekend en moet ik misschien tot maandag wachten? Dat doe ik dan maar. Mijn eigen laptop doet het in elk geval goed. Vast bedankt voor alle moeite. Gerda

• 3 weken later...
Geplaatst:

Het is een tijd geleden dat we het gehad hebben over het systeemherstel. Ik heb de computer weer helemaal opnieuw via windows 7 geïnstalleerd en weer een upgrade gedaan naar windows 10. Daarna heb ik zelf aansluitend alle updates opgevraagd en geïnstalleerd. Nu deed systeemherstel het wel. De oplossing is dus waarschijnlijk dat windows niet bijgewerkt was. Misschien hebben anderen hier iets aan. Maar iedereen wel bedankt voor het meedenken. Gerda

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.