Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan er me iemand wat wegwijs maken in de wereld van de cpu's?

Ik zou graag een computer zelf samenstellen maar de cpu moet goed zijn voor het renderen van video materiaal.

Geplaatst:

Mocht je nog even kunnen wachten dan kan je misschien kijken of de nieuwe AMD processors zo goed gaan zijn als ze beweren.

Als je de nieuws berichten erop naleest zou dit zeker voor een video Rendering systeem wel eens goed kunnen uitpakken.

Deze processoren zouden in de winkels verkrijgbaar zijn begin Maart.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Voor zwaardere CPU renderingsprogramma's zullen de AMD Ryzen 7 wat prijs-kwaliteit betreft de huidige modellen van Intel absoluut overtreffen. Zowel de Ryzen 1800X, 1700X als de 1700 zijn goede keuzes naargelang het budget dat je wilt uitgeven.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Die samenstelling ziet er zo prima uit, enkel de voeding lijkt me wat te veel van het goede.

Met deze voeding va het zelfde merk en type is meer dan voldoende, of je zou in de toekomst SLI of Crossfire willen gaan gebruiken.

750Watt is echt overkill

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.