Ga naar inhoud

Browsers sluiten/lopen vast...?

Aanbevolen berichten

Ik heb zelf geen windows 10 en daarom vraag ik eerst een afbeelding van de situatie alvorens verder te gaan.

Dat kost wat meer tijd maar het is volgens mij de veiligste manier.

Ga weer naar het venster van de laatste afbeelding.

Klik daar in het menu aan de linkerkant op geavanceerde instellingen.

Maak hiervan een afbeelding en voeg deze toe aan een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fonzie53,

Even inbreken met toestemming van kweezie wabbit :xd:

In jouw post van 20 oktober hebt je o.a. onderstaande schermafbeelding toegevoegd.

59f8bc7f3f09d_Schermafbeelding2017-10-29om19_15_27.jpg.e33f70205e83e702f4d804110f764eab.jpg

Vervolgens bij Back-ups weergeven .  .  .

59f8bcb05aa8e_Schermafbeelding2017-10-31om17_40_23.jpg.14fb1cb983457408cc5670021c9ea7a9.jpg

Back-up van 31/08 tot 01/10-2017 hebt je al verwijderd.

Wil je nogmaals een schermafbeelding zoals van 20 oktober 2017 plaatsen in jouw volgend bericht?

Als het goed heeft de pc nu meer Beschikbare schijfruimte, doordat er minder Gegevensbestanden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf de melding krijgen van niet voldoende schijfruimte. en het plaatje zoals hierboven krijg ik niet meer t zien, maar wel die van kweezie wabbit die hij als antwword/vraag naar me stuurde. Het plaatje die jij laat zien ik toen stuurde krijg ik niet als ik klik op de melding ...ik krijg dan dit plaatje Knipsel.PNG15.PNGen klik op ok dan zegt het op te rumen maar er valt niets op te ruimen en iedere keer krijg ik de pop up dat er geen schijfruimte beschikbaar is op het aangegeven plaatje

Knipsel.PNG16.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.